TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • fÃ¥ tak i Ã¥pent luftilter som passer st205

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #434111  av gt4ivan
 
Noen som vet hvor jeg får tak i alt jeg trenger til åpent luftfilter til gt4 st205? Skjønte det sån at jeg måtte ha noe der den s3nsorn passa..

Fant ingenting på forumet som svara på det. Og har googla i vei.. :)
 #434119  av cryptor
 
gt4ivan skrev:Noen som vet hvor jeg får tak i alt jeg trenger til åpent luftfilter til gt4 st205? Skjønte det sån at jeg måtte ha noe der den s3nsorn passa..

Fant ingenting på forumet som svara på det. Og har googla i vei.. :)
Både hks og apexi har du finner bla på ebay.co.uk
Du selger ikke orginal luftfilterboksen?
 #434120  av cryptor
 
gt4ivan skrev:Noen som vet hvor jeg får tak i alt jeg trenger til åpent luftfilter til gt4 st205? Skjønte det sån at jeg måtte ha noe der den s3nsorn passa..

Fant ingenting på forumet som svara på det. Og har googla i vei.. :)
http://item.mobileweb.ebay.co.uk/viewit ... 0915077886
 #434121  av gt4ivan
 
Dem som har montert nye slanger og div har hadt feil dimensjon på slange til luftfilterboksrn så de har jukset og bøyd til hele plastikken der så derfor jeg likså godt bytter til åpent. Siden det blir sugd falskluft inn i koblingen der. Og det er sikkert ikke optimalt i forhold til den sensorn der.
Så omikke du er spes intrisert så går den sikkert bare i søppla.. :)

Er det map sensor eller lmm som kommer inn i luftfilter boksen?
 #434123  av cryptor
 
gt4ivan skrev:Dem som har montert nye slanger og div har hadt feil dimensjon på slange til luftfilterboksrn så de har jukset og bøyd til hele plastikken der så derfor jeg likså godt bytter til åpent. Siden det blir sugd falskluft inn i koblingen der. Og det er sikkert ikke optimalt i forhold til den sensorn der.
Så omikke du er spes intrisert så går den sikkert bare i søppla.. :)

Er det map sensor eller lmm som kommer inn i luftfilter boksen?
Er bare en tempsensor mener jeg mapsensorn står i torpedoveggen!

Har du orka og sendt meg et bilde? 91790570

Lagde forøvrig på min forrige st205 et rustfri bend i 88,9mm eller 76 husker ikke dom men er bare å måle og sveiste på en stuss for veivhus vent og borra et hull for sensoren. Og satte på et vanlig åpenfilter. Blir litt billigere enn å kjøpe ferdig..
 #434126  av cryptor
 
gt4ivan skrev:Ok. For slangen som går fra tuboen har færdig de koblingene som skal til veivhusventilator så det et grett. Ok kan sende bilder men blir senere ekke hjemme akkurat no.. :)
Ok flott!
Er en vakumslange som går på boksen jeg tenker på du må enten sette et filter eller ha den innpå innsuget.
Såfrest det ikke er jdm motor di har ikke den slangen. Kommer ut i et rør på siden av røret som vakumslangen til dumpventilen kommer fra.