TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • popup lykter feil...

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #439638  av Celica 2,0
 
Hey! :) har et problem med vippe lyktene mine som ikke vill vippe opp når jeg vrir om bryteren på min st182. når jeg vrir om bryteren skjer det ingenting utenom at de lyser... men justerer jeg lyktene opp manuellt under motoren til lyktene og deretter vrir om bryteren så går de helt opp også lukker de. noen som har peiling på hva det kan være ?. kan det være reelet til lykte motorene? og hvor er det reelet? Takker for svar 8)
 #439824  av God
 
Celica 2,0 skrev:Hey! :) har et problem med vippe lyktene mine som ikke vill vippe opp når jeg vrir om bryteren på min st182. når jeg vrir om bryteren skjer det ingenting utenom at de lyser... men justerer jeg lyktene opp manuellt under motoren til lyktene og deretter vrir om bryteren så går de helt opp også lukker de. noen som har peiling på hva det kan være ?. kan det være reelet til lykte motorene? og hvor er det reelet? Takker for svar 8)
Litt sent svar, men..

Har du sjekket sikringen? Skal ligge i en av sikringsboksene i motorrommet mener jeg å huske. Du kan i tillegg prøve å koble av pluggen til lyktemotoren og teste om du får noe spenning når du tar rundt bryteren i bilen.

Er det noe respons i det hele tatt fra lyktemotorene når du vrir rundt bryteren?
 #440469  av Celica 2,0
 
fant ingen sikring i noen av sikringsboksene som går til motorene.. er 2 sikringer i den ene som viss jeg drar ut den ene så blir det dårligere lys i lykta.. der er ingen respons i det hele tatt.. hører at releet klikker når jeg vrir bryteren men ingenting annet..