TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Noen som kjenner denne gt-fouren?

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #445523  av Inz4ne
 
Neida man må forvente ting på en gammel bil, men når selger ikke opplyser om feil og mangler og samtidig skrur prisen opp til fantasinivåer så blir hvertfall jeg meget skeptisk Kan godt tenkes at ved en nærmere inspeksjon så kan bilen være verdt mer enn det jeg ville gitt for den, men for meg så virker det som om markedet for disse bilene egentlig ikke er så stort, med tanke på at en del av disse har ligget ute lenge og noen til priser som virker å være gode kjøp. I utgangspunktet før jeg hørte om det med selgeren (det at abs ikke virker bare var en bagatell plus oppjusteringa over det de i annonsen hevdet at var ordinærprisen de ville ha for den mens den lå til et såkalt supertilbud.) her så syntes jeg prisen virket grei nok. EMn slikt tull gir meg et ondsinnet ønske om at de skal få igjen ekstra lite for bilen.
 #445536  av laffy
 
om man tror man får en st205 med skilt til 50 lapper så er man rimelig optimist, rust på dørene eller ei...
 #445541  av Inz4ne
 
Fult klar over at man ikke hadde fått det. Poenget var at jeg ikke ville gitt mer, til en som holder på, på denne måten.