TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Vrake eller redde st 165

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #452456  av St165
 
Havnet plutselig en celica st 165 88 mod i garasjen.
Det jeg lurer på om det finnes deler til disse,da tenker jeg på karosserideler og innvendige deksler.
Er en del rust på kanalene. Har lyst å redde denne,men begynner vell å bli vanskelig å få tak i deler ?
Sist redigert av St165 den 12 feb 2016 12:51, redigert 1 gang totalt.
 #452457  av Makk
 
http://www.tcbparts.co.uk/

Prøv disse her, fikk et strøkent gt4 turbo 4x4 skinnratt for 300 kroner her (Latterlig billig!), og super sjeldne USDM st183 tåkelys som tilfeldigvis passer i CS front luftinntakene på sidene, dem har det meste til de fleste bilene :)
 #452460  av laffy
 
Denne skal du selvfølgelig redde, ang karosserideler får du være litt kreativ. Jeg har selv fått knekket kanal hos en blikkenslager, så alt går.
 #452463  av sleeper
 
Jeg har en 165 delebil stående faktisk.. så om det er noe spessielt du må ha sså kan det hende jeg har det.
 #452467  av St165
 
sleeper skrev:Jeg har en 165 delebil stående faktisk.. så om det er noe spessielt du må ha sså kan det hende jeg har det.
Takker for svar,fant faktisk ny kanaler.
Var ikke så gale med rust,kunn under di sideskjørtene. Så da må jeg vell redde den.
Mangler en del... Baksete,innvendige deksler astolpe,bryter el vindu førerdøren og sidedekslene på framskjermene++
 #452476  av tojo
 
Redd den,deler finner man alltids på forum,ebay osv :-) har en slik stående som jeg snart er ferdig å totalresturere :-)
 #452493  av njal94
 
Har ein at160 sjøl som i fikse på i ny å ne! :wink: så i villa gått ferr å redd biln å fån på vein igjæn :D
 #455069  av St165
 
Da var den reddet fra vraking,tatt all rust under,skiftet kanaler og bakskjermer
image.jpeg
image.jpeg (1.24 MiB) Vist 10073 ganger
image.jpeg
image.jpeg (1.1 MiB) Vist 10073 ganger
 #455072  av ArildM
 
Godt jobba! Bra å se at denne lever videre :)