TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Celica GT4 - Register (oversikt over eiere)

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

 #65585  av TurboKnut
 
Jeg vet at Autospesialisten i Fredrikstad tok inn en grønn CS for ca ett år siden. Den burde ha AR eller AD skilter.

 #65593  av 2fast4u
 
Finnes 2 stk AR-registrerte CS`er i Norge, og - begge er grønn. :wink:
Den ene er registrert i November i fjor (det er vel denne du nevner her, Knut) og eies av en her på forumet.
Den andre grønne er faktisk den 10ende produserte CS av dem alle :)

Ser ikke ut som det er noen AD-registrerte CS`er i live i allefall.

:wink:

 #65621  av Tor
 
2 FAST 4 U, hvordan sjekker du reg nr så kjapt. Kan ikke du bare slenge opp en liste over eller GT4 i Norge da? Eller må du ha reg nr først?

 #65643  av TurboKnut
 
2F4U har vel tilgang til Toyotas datanett.
Jeg går ut i fra at biler som ikke har vært inne hos en Toyotaforhandler ikke er å finne i nettet hans.
En jobb hos biltilsynet eller veidirektoratet hadde jo vært en KREMJOBB !! :lol:

 #65650  av Insainz
 
Den ene grønne er min :)

 #65651  av 2fast4u
 
Har sjekket innen Toyota-systemet som TurboKnut sier, men har også kryssjekket alle via SVV sitt kjøretøyregister.
I registret til SVV er bilene registrert som både det ene og det andre, så enkelt er det ikke, men bruker ch.nr hele tiden for å finne bilene.
Ikke bare rett fram dette heller, for man oppdager mange feil i SVV-registret også :lol:

Mangler CS-nr på noen biler, og eiere på noen andre, men trur jeg begynner å få en ganske bra oversikt over GT4 og andre Toyota "sportsbiler" i Norge.

Det er alltids mer enn vi aner :wink:

 #65855  av Remi
 
Brorn til en kompis av mæ har en Carlos sainz, den går på Arnøya i nord-troms, kan vell fiske fram Regnr og produksjons nr etter hvert.

 #65858  av tojo
 
Kan det være en Rød KF*****registrert 93mod med litt småtrim det er snakk om her. Eieren heter Erik *** og bilen er til salgs:
http://www.motortorget.no/ann/view.asp? ... &obj=13467

 #65866  av Remi
 
tojo skrev:Kan det være en Rød KF*****registrert 93mod med litt småtrim det er snakk om her. Eieren heter Erik *** og bilen er til salgs:
http://www.motortorget.no/ann/view.asp? ... &obj=13467
Ikke den æ tenke på vertfall. den han har han brorn til han ole, som han hete har kun godt 115.000 km. og han har ikke gjort noe med den. det skal vist være et utrulig bra eksemplar

 #65868  av tojo
 
Hva med en YA21*** registrert ,Rød CS da? Skal vistnok gå i Troms en eller annan plass.(Tor her på forumet har lagt ut bilder av den tidligere)
Hvis dette er den bilen jeg tror det er ,så er den tidligere eid av en fra Mo i Rana,som går skole i Tromsø. :D

 #65869  av 2fast4u
 
tojo skrev:Kan det være en Rød KF*****registrert 93mod med litt småtrim det er snakk om her. Eieren heter Erik *** og bilen er til salgs:
http://www.motortorget.no/ann/view.asp? ... &obj=13467
Denne KF***** reg CS er solgt og ny eier er her på dette forum.
CS no: 3391 forøvrig

:wink:

 #65871  av 2fast4u
 
tojo skrev:Hva med en YA21*** registrert ,Rød CS da? Skal vistnok gå i Troms en eller annan plass.(Tor her på forumet har lagt ut bilder av den tidligere)
Hvis dette er den bilen jeg tror det er ,så er den tidligere eid av en fra Mo i Rana,som går skole i Tromsø. :D
YA21*** Har tilhørlighet på Silsand utenfor Finnsnes, men er også observert i Tromsø, solgt :?:

:wink:

 #65872  av 2fast4u
 
Remi skrev:
tojo skrev:Kan det være en Rød KF*****registrert 93mod med litt småtrim det er snakk om her. Eieren heter Erik *** og bilen er til salgs:
http://www.motortorget.no/ann/view.asp? ... &obj=13467
Ikke den æ tenke på vertfall. den han har han brorn til han ole, som han hete har kun godt 115.000 km. og han har ikke gjort noe med den. det skal vist være et utrulig bra eksemplar
Denne bilen er sannsynligvis den samme som jeg spurte om tidligere i denne tråden.
PN8**** Rød og utrolig PENT eksemplar av CS.
Eier har adresse Lauksletta, som sikkert er rundt Skjervøy etter postnr å bedømme.
Har sett denne bilen flere ganger i sommer, og ER pen.

:wink:

 #65892  av Tor
 
KF-70209 er min bil ja.

 #65927  av Remi
 
2 FAST 4U skrev:
Remi skrev:
tojo skrev:Kan det være en Rød KF*****registrert 93mod med litt småtrim det er snakk om her. Eieren heter Erik *** og bilen er til salgs:
http://www.motortorget.no/ann/view.asp? ... &obj=13467
Ikke den æ tenke på vertfall. den han har han brorn til han ole, som han hete har kun godt 115.000 km. og han har ikke gjort noe med den. det skal vist være et utrulig bra eksemplar
Denne bilen er sannsynligvis den samme som jeg spurte om tidligere i denne tråden.
PN8**** Rød og utrolig PENT eksemplar av CS.
Eier har adresse Lauksletta, som sikkert er rundt Skjervøy etter postnr å bedømme.
Har sett denne bilen flere ganger i sommer, og ER pen.

:wink:
Dette Stemmer hanbor på Lauksletta er på Arnøya en liten båttur fra skjervøy. han bruke og være her i Tromsø oss brorn. han skal selge den bilen til sommern. har en kompis som e barndomsvenn me han som e brorn til han som eie cs. han sku få kjøpe den for 130.000 har æ hørt snakk i. men dette er så absolutt et bra eksemplar, er i prakt stand. Kansje en ut av de bedre csan som e ute der og trille...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 27