TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota Supra MKIV

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

 #12841  av Pretender
 
Må nok spare litt før det blir supra enda,men det er fint å høre at det er lite feil på den,i sann toyota stil... :D

Integraen er akkurat kjøpt,så eg skal leke meg litt med den først tenker eg... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

 #12971  av @lpher
 
Pretender skrev:Må nok spare litt før det blir supra enda,men det er fint å høre at det er lite feil på den,i sann toyota stil... :D

Integraen er akkurat kjøpt,så eg skal leke meg litt med den først tenker eg... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Hurry up da mann...kan trenge litt flere Supras here inne vettu :D


@lpher

 #14228  av Quicksilver
 
chris skrev:
CelicaTurbo skrev:er vel ikke akkurat terreng-egenskapene som gjør at hun vil ha SUV da, eller at noen andre vil ha SUV heller for den saks skyld :)
Store klumpete biler med masse plastikk uten fart ja? :D Men ja.. de har plass til barnevogn(ene) da ;)
Hey ikke diss bruksbilen min :evil: :evil: :wink:

 #14239  av chris
 
Quicksilver skrev:
chris skrev:
CelicaTurbo skrev:er vel ikke akkurat terreng-egenskapene som gjør at hun vil ha SUV da, eller at noen andre vil ha SUV heller for den saks skyld :)
Store klumpete biler med masse plastikk uten fart ja? :D Men ja.. de har plass til barnevogn(ene) da ;)
Hey ikke diss bruksbilen min :evil: :evil: :wink:
Næmmen.. har vi mister Quicksilver her inne også? :)
Hehe, neida, skal ikke disse. SUV funker nok det.. bare ikke til mitt bruk.. ennå.. :D ;)

 #14308  av @lpher
 
chris skrev: Næmmen.. har vi mister Quicksilver her inne også? :)
Hehe, neida, skal ikke disse. SUV funker nok det.. bare ikke til mitt bruk.. ennå.. :D ;)

Joda, Reidar er one of our residents in here... ;-)
Mannen er etter hva jeg har forstått ganske så busy, hvilket nok er
grunnen til av vi ser så lite til ham ;-)

ØY...Quick..har du funnet deg nye felger du? :)

@lpher

 #14372  av TOYPARTS
 
@lpher skrev:
chris skrev: Næmmen.. har vi mister Quicksilver her inne også? :)
Hehe, neida, skal ikke disse. SUV funker nok det.. bare ikke til mitt bruk.. ennå.. :D ;)

Joda, Reidar er one of our residents in here... ;-)
Mannen er etter hva jeg har forstått ganske så busy, hvilket nok er
grunnen til av vi ser så lite til ham ;-)

ØY...Quick..har du funnet deg nye felger du? :)

@lpher
Hehehehehe jeg har mest sansynlig tte 18" på hånden til deg, helt fine med nye dekk, hvor mye er de verd??

MVH Erik

 #14374  av @lpher
 
TOYPARTS skrev: Hehehehehe jeg har mest sansynlig tte 18" på hånden til deg, helt fine med nye dekk, hvor mye er de verd??

MVH Erik
Reelt? eller for meg? LOL ;-)

I have absolutely no idea...er det han med den sorte som vil ha seg nye felger eller? ;-)

@lpher

 #14400  av TOYPARTS
 
@lpher skrev:
TOYPARTS skrev: Hehehehehe jeg har mest sansynlig tte 18" på hånden til deg, helt fine med nye dekk, hvor mye er de verd??

MVH Erik
Reelt? eller for meg? LOL ;-)

I have absolutely no idea...er det han med den sorte som vil ha seg nye felger eller? ;-)

@lpher
Nei men disse er like

MVH Erik

 #15379  av @lpher
 
TOYPARTS skrev: Nei men disse er like

MVH Erik
Any news on the fælgs? ;-)

@lpher

 #15390  av TOYPARTS
 
@lpher skrev:
TOYPARTS skrev: Nei men disse er like

MVH Erik
Any news on the fælgs? ;-)

@lpher
Nei regner med å få vite noe tidlig i uken

MVH Erik