TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota Supra MKIV

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

 #12617  av Mr2 Mk2
 
CelicaTurbo skrev:"post-whore" Kenneth :)
Hadde tenkt å si det samme,men bestemte meg for å holde kjeft..Men

Kenneth bare husk at dette ikke er http://www.bilforumet.net hvor det er om å gjøre å ha flest mulig poster,jo mer off topic/usaklige/teite inlegg jo bedre. :roll:

 #12619  av Mr2 Mk2
 
[quote="NISMO"]Litt avsporing menmen, det er komt en sort MKIV til bergen.quote]

Sweet det trenger vi,så golf rånerne ikke tør å vise seg mer...
Ps altfor mangen gamle golfer her.. :roll:

 #12621  av erling
 
@lpher skrev:
Finn meg et bilde eller to så skal jeg fortelle deg hva som er galt med den :D

I alle tilfellene jeg har sett av abnormal-prisede supras, så er den enten ikke inntollet...eller så har den rattet på gal side :)

Her er ett prakteksempel:
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=290186

Så dessverre....å tro at man får en Supra TwinTurbo for 230 lapper er nok sidestilt med å tro på julenissen ja :D

Kan vel sammenlignes med å finne en mk2 mr2 turbo til 90' lapper! :D

@lpher
Hey, pølsa! :D Det er kona som selger bilen til mannen, fordi hun er drittlei bilen som står og tar opp plass. :D Hun vet vel ikke hva en mkIV er engang.. Dette er slik som skjer en gang på en mannsalder. Antageligvis betyr ikke 100K til eller fra noe for økonomien deres. hehe. Dessuten var det en MR2Turbo til salgs for 100K for litt siden.

 #12622  av Mr2 Mk2
 
[/quote]
fordi hun er drittlei bilen som står og tar opp plass. :D [/quote]

What!?det er noe som ikke stemmer med den setningen,og det er ikke vanskelig å se. :D
Dette viser bare hvor Grønn de fleste,kjerringer er når det gjelder bil.Min mor er slik"va var spesielt med den bilen da var bare en vanlig rød bil".. :roll:

Eller jeg spør"hvilken bil var det da",og hva får jeg til svar nei det var en sånn hvit.. :roll: :roll:
Jaja hva man prioriterer i dette landet er jo helt fritt men det får da være grenser :D

 #12623  av chris
 
erling skrev:Dessuten var det en MR2Turbo til salgs for 100K for litt siden.
Jeg vet ikke om jeg tør spørre hvordan stand denne var i...

 #12667  av CelicaTurbo
 
nismo: jeg reduserte bildene en smule ja :)

 #12713  av @lpher
 
erling skrev: Hey, pølsa! :D Det er kona som selger bilen til mannen, fordi hun er drittlei bilen som står og tar opp plass. :D Hun vet vel ikke hva en mkIV er engang.. Dette er slik som skjer en gang på en mannsalder. Antageligvis betyr ikke 100K til eller fra noe for økonomien deres. hehe. Dessuten var det en MR2Turbo til salgs for 100K for litt siden.
Øy! ....da synes jeg du skal ta på deg fallskjermen, hoppe ned av høykrakken din....ta første tog dit...og KJØP BILEN! :D

Alt annet vil være idioti! :D

@lpher

 #12714  av erling
 
@lpher skrev:
Øy! ....da synes jeg du skal ta på deg fallskjermen, hoppe ned av høykrakken din....ta første tog dit...og KJØP BILEN! :D

Alt annet vil være idioti! :D

@lpher
Hehe! Ja, ikke sant? :D:D Men for en fattig student er selv 230' et stjernetall.. Men han som var å kikka på den BØR absolutt ta seg isammen og hente bilen litt fort! Jeg hadde vel antagelig ikke fått muligheten om jeg hadde hatt $$'ene heller..
Sist redigert av erling den 28 jul 2003 23:36, redigert 1 gang totalt.

 #12715  av @lpher
 
jostein skrev:
fordi hun er drittlei bilen som står og tar opp plass. :D [/quote]

What!?det er noe som ikke stemmer med den setningen,og det er ikke vanskelig å se. :D
Dette viser bare hvor Grønn de fleste,kjerringer er når det gjelder bil.Min mor er slik"va var spesielt med den bilen da var bare en vanlig rød bil".. :roll:

Eller jeg spør"hvilken bil var det da",og hva får jeg til svar nei det var en sånn hvit.. :roll: :roll:
Jaja hva man prioriterer i dette landet er jo helt fritt men det får da være grenser :D[/quote]


Hmm...har ikke vært plaget med det der jeg gitt :D

Muttern truer med å 'låne' bilen for å ta seg en rånerunde...lol...that would be the day! :D Fattern ble nesten på gråten da jeg endelig fikk tak i Supran....mannen har vært, og er fremdeles, Toyota mann på sin hals(han solgte Toyota fra ca. 86 til 92)

..og det tok meg faktisk et par dager å lande etter at jeg fikk den :D

@lpher

 #12717  av Mr2 Mk2
 
hadde den vært min hadde jeg vært i skyene ennå...Og blitt der en god stund til!

 #12718  av @lpher
 
erling skrev:
Hehe! Ja, ikke sant? :D:D Men for en fattig student er selv 230' et stjernetall.. Men han som var å kikka på den BØR absolutt ta seg isammen og hente bilen litt fort! Jeg hadde vel antagelig ikke fått muligheten om jeg hadde hatt $$'ene heller..

Jeg mener det....jeg hadde pantsant muttern...well almost da :D ....
Herregud....det må jo være verdens mest lettjente 100' om kjærringa virkelig vil selge bilen til sin mann...kan bli papirkrøll av sånt....hvis eiern av bilen ikke signer...off course :D

@lpher

 #12719  av Mr2 Mk2
 
kremt han har vel ikke noe han skulle ha sagt kremt tøffelhelt..stakkars mann han har sikkert drømt om bilen i mangen år så når han får den vil kona selge den uffameg...

 #12731  av chris
 
jostein skrev:kremt han har vel ikke noe han skulle ha sagt kremt tøffelhelt..stakkars mann han har sikkert drømt om bilen i mangen år så når han får den vil kona selge den uffameg...
Den dagen jeg har ei dame som tvinger meg til å selge bilen, da hiver jeg hu på dør. Får da være grenser :D