TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota Supra MKIV

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

 #12738  av jan-erik
 
jostein skrev:
CelicaTurbo skrev:"post-whore" Kenneth :)
Hadde tenkt å si det samme,men bestemte meg for å holde kjeft..Men

Kenneth bare husk at dette ikke er http://www.bilforumet.net hvor det er om å gjøre å ha flest mulig poster,jo mer off topic/usaklige/teite inlegg jo bedre. :roll:
Hehe. Kanskje greit å ikke kaste stein i glasshus Jostein? 208 poster på 1,5 måned?

 #12740  av @lpher
 
chris skrev:
jostein skrev:kremt han har vel ikke noe han skulle ha sagt kremt tøffelhelt..stakkars mann han har sikkert drømt om bilen i mangen år så når han får den vil kona selge den uffameg...
Den dagen jeg har ei dame som tvinger meg til å selge bilen, da hiver jeg hu på dør. Får da være grenser :D
Omvendt til meg....tror jeg får et seriøst problem med madammen den dagen jeg skal bytte ut Supran...og foreslår en bil UTEN targa! :D


@lpher

 #12745  av CelicaTurbo
 
alpher: det blir vel helt til damen ønsker hus, hund og barn det, og stasjonsvogn så klart. Da er det ikke så interessant med targatak lenger, du får klare deg med en takluke til nød :D

 #12749  av @lpher
 
CelicaTurbo skrev:alpher: det blir vel helt til damen ønsker hus, hund og barn det, og stasjonsvogn så klart. Da er det ikke så interessant med targatak lenger, du får klare deg med en takluke til nød :D
Tja...stor leillighet funker det også...slipper å klippe plen/måkke snø da :D ...og vi har allerede katt...som IKKE liker bilturer :D

Så om det ikke blir noen uplanlagte svangerskap nå...så skal dette gå greit det... lol :mrgreen:

Har lovt at Supran blir i vår eie frem til det eventuelt blir kids....å da vanker det nok en IS300 Sportcross eller en GS300 tenker jeg...så jeg skal da klare å overleve det også :D


@lpher

 #12759  av CelicaTurbo
 
hehe, sikker på det? :)

 #12764  av @lpher
 
Sikker...som banken :D

@lpher

 #12772  av Erlend
 
Me fer sjå! :)

Misunner deg Supraen så lenge Alf...kommer til å misunne deg Lexusen også, hvis det blir noe slikt!

 #12802  av @lpher
 
Erlend skrev:Me fer sjå! :)

Misunner deg Supraen så lenge Alf...kommer til å misunne deg Lexusen også, hvis det blir noe slikt!
Thanx man...jeg prøver å minne på meg selv at 'detta kanke vare evig' en gang i blant selv... :mrgreen:


@lpher

 #12804  av jensi
 
CelicaTurbo skrev:alpher: det blir vel helt til damen ønsker hus, hund og barn det, og stasjonsvogn så klart. Da er det ikke så interessant med targatak lenger, du får klare deg med en takluke til nød :D

Alt dette går:Mr2 turbo ,4 unger hus,hund og Previa med 2 soltak.
GÃ¥r greit det.
Slipper å dra på ungene i Mr2 en. :wink:
Jensi

 #12808  av chris
 
jensi skrev:
CelicaTurbo skrev:alpher: det blir vel helt til damen ønsker hus, hund og barn det, og stasjonsvogn så klart. Da er det ikke så interessant med targatak lenger, du får klare deg med en takluke til nød :D

Alt dette går:Mr2 turbo ,4 unger hus,hund og Previa med 2 soltak.
GÃ¥r greit det.
Slipper å dra på ungene i Mr2 en. :wink:
Jensi
Hehe!! Se! han har skjønt det :D

 #12812  av CelicaTurbo
 
kanskje det er sjangs for meg også da? :) Dama sier hun vil jeg skal kjøpe en slik firehjulstrekker (SUV) og da sier jeg at jeg har jo en firehjulstrekker :) Satser på at det blir en bruksbil i tillegg med tid og stunder uansett men gjenstår noen år til det :)

 #12822  av chris
 
CelicaTurbo skrev:kanskje det er sjangs for meg også da? :) Dama sier hun vil jeg skal kjøpe en slik firehjulstrekker (SUV) og da sier jeg at jeg har jo en firehjulstrekker :) Satser på at det blir en bruksbil i tillegg med tid og stunder uansett men gjenstår noen år til det :)
Bare tull å kjøpe SUV vøtt.. ;) ikkeno bedre terrengegenskaper på de, selv om de ser til tider terrengaktig ut. Blir for stort og klumpete også, synes nå jeg :) Men.. kan jo brukes som konebil da :D

 #12829  av CelicaTurbo
 
er vel ikke akkurat terreng-egenskapene som gjør at hun vil ha SUV da, eller at noen andre vil ha SUV heller for den saks skyld :)

 #12830  av chris
 
CelicaTurbo skrev:er vel ikke akkurat terreng-egenskapene som gjør at hun vil ha SUV da, eller at noen andre vil ha SUV heller for den saks skyld :)
Store klumpete biler med masse plastikk uten fart ja? :D Men ja.. de har plass til barnevogn(ene) da ;)

 #12833  av CelicaTurbo
 
egentlig det som er poenget, det er ikke så fantastisk mye mer plass i en slik SUV i lengden da? Men de er mer rom under taket og det gir vel en del mer volum der bak..

samme det, hun får kjøpe bilen selv :)