TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ikke bare 2JZ motornsom tÃ¥ler masse gamp!

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

 #15995  av Amund
 
skulle ikke du trimme celica i vinter da? :wink:

 #16010  av TOYPARTS
 
Amund skrev:skulle ikke du trimme celica i vinter da? :wink:
Hehehe
jo det var jo det som var planen, men det kom jo ingen med penger, så da må jeg bare fortsette å bygge, må jo bli værst vet du :twisted: :twisted: :twisted:

MVH Erik

 #16013  av Amund
 
TOYPARTS skrev:
Amund skrev:skulle ikke du trimme celica i vinter da? :wink:
Hehehe
jo det var jo det som var planen, men det kom jo ingen med penger, så da må jeg bare fortsette å bygge, må jo bli værst vet du :twisted: :twisted: :twisted:

MVH Erik
Alltid værst! :twisted: hehe
 #16038  av MR2turbo
 
TOYPARTS skrev:
@lpher skrev:Denne linken dukket opp på et naboforum ;-)

http://www.7mpower.com/


@lpher
Hehehe
Jeg jobber med saken og VELDIG mye deler er innkjøpt for vinteren, så til sommeren så håper jeg på 750+

MVH Erik
He he.. høres gøy ut :)
Men, de tallene på siden der var jo på hjula, hvor mye satser du på å få på hjula, da ;)

 #16057  av Quicksilver
 
Det der må være i USA hehe han har jo bare en T66.. allt er stort over dammen ;)

værst blir man vel aldri men lykke til :) dukker du opp på gardermoen i helgen Toyparts?

 #16071  av TOYPARTS
 
Quicksilver skrev:Det der må være i USA hehe han har jo bare en T66.. allt er stort over dammen ;)

værst blir man vel aldri men lykke til :) dukker du opp på gardermoen i helgen Toyparts?
Nei værst blir man vel aldri, men det er gøy å prøve.
Dukker ikke opp i helgen nei, har værken girkasse eller clutch som er i orden, men jeg har bestilt meg en 1jzgte komplett med gir og alt.

MVH Erik

 #16072  av @lpher
 
TOYPARTS skrev: Dukker ikke opp i helgen nei, har værken girkasse eller clutch som er i orden, men jeg har bestilt meg en 1jzgte komplett med gir og alt.

MVH Erik
Fra en JZA70?


@lpher

 #16089  av Amund
 
@lpher skrev:
TOYPARTS skrev: Dukker ikke opp i helgen nei, har værken girkasse eller clutch som er i orden, men jeg har bestilt meg en 1jzgte komplett med gir og alt.

MVH Erik
Fra en JZA70?


@lpher
trodde 1jzgte var rimelig sjelden jeg... er ikke 2jz litt større med tanke på såpass mangen snille ponnier? :roll:

 #16092  av @lpher
 
Amund skrev: trodde 1jzgte var rimelig sjelden jeg... er ikke 2jz litt større med tanke på såpass mangen snille ponnier? :roll:
Kan ha noe med det faktum at motoren, mest sansynligvis er plukket utav en mkIII Supra...slik at de fysiske 'utfordringene' ved å få den til å passe...er mer elle mindre utav veien...or am i wrong Toyparts? ;-)

2JZ motorn fantes jo aldri i mkIII Supra...

@lpher

 #16097  av Amund
 
men 2jz går nedi, med motorfester fra 1jz. men siden den er på 2,5 og ikke 3,0, er det snakk om tilbakebetaling av volumavgift da? :P

 #16105  av TOYPARTS
 
@lpher skrev:
Amund skrev: trodde 1jzgte var rimelig sjelden jeg... er ikke 2jz litt større med tanke på såpass mangen snille ponnier? :roll:
Kan ha noe med det faktum at motoren, mest sansynligvis er plukket utav en mkIII Supra...slik at de fysiske 'utfordringene' ved å få den til å passe...er mer elle mindre utav veien...or am i wrong Toyparts? ;-)

2JZ motorn fantes jo aldri i mkIII Supra...

@lpher
Du har nok rett vet du, får alt fra japan, det er bare å skru det rett oppi, må bare bestille et singelturbokit, det er det eneste som mangler for 750+hk

MVH Erik

 #16166  av @lpher
 
TOYPARTS skrev: Du har nok rett vet du, får alt fra japan, det er bare å skru det rett oppi, må bare bestille et singelturbokit, det er det eneste som mangler for 750+hk

MVH Erik
Er det noe annet snadder med i samme containern dal? ;-)
Åssen propeller er det som sitter på 1JZ'en foresten?

@lpher

 #24215  av Turbotrille
 
Finns visst en motor som heter 1JZ-GTE også.
:D :D :D