TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • supra den nye "cosworthen"

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #434912  av ArildM
 
Det er sant, flott med aktivitet :)
 #434918  av laffy
 
Enig med Andre, bare bra at noen skriver her inne, er ikke akkurat det forumet med mest aktivitet. Ang Supra så virker det som om RHD ikke er like i skuddet som det var i 2006? Er jo mange billige på finn og autodb, som ligger der lenge syns jeg.. Men nå følger jeg ikke så mye med på Supra.. Men husker før Fast n Furious, da var jo LHD Supra ganske billige, nå er det jo fort 400-500 laken, og det er mer en hva jeg mener de er verdt iallefall.
 #434923  av ArildM
 
200-300 er nok hva jeg ville ha gitt for en Supra, og det får man jo en UK spec Supra for (såvidt).
Ellers er det fremdeles en av drømmebilene mine, men det er klart, den også begynner jo å bli gammel nå :)
 #434947  av Andrepedersen
 
laffy skrev:Enig med Andre, bare bra at noen skriver her inne, er ikke akkurat det forumet med mest aktivitet. Ang Supra så virker det som om RHD ikke er like i skuddet som det var i 2006? Er jo mange billige på finn og autodb, som ligger der lenge syns jeg.. Men nå følger jeg ikke så mye med på Supra.. Men husker før Fast n Furious, da var jo LHD Supra ganske billige, nå er det jo fort 400-500 laken, og det er mer en hva jeg mener de er verdt iallefall.
ArildM skrev:200-300 er nok hva jeg ville ha gitt for en Supra, og det får man jo en UK spec Supra for (såvidt).
Ellers er det fremdeles en av drømmebilene mine, men det er klart, den også begynner jo å bli gammel nå :)
Spesielt om supra, di er det alt for lite aktivitet om her inne!
Jeg følger veldig mye med på markedet der, og snakker med bjoernalf om å importere da jeg skal utfylle guttedrømmen til neste år og skaffe meg grombil.
En Uk-spec supra i en "ok" stand er priset fra 230-60 ish, se feks den kvite som ligger ute nå. Med rust på bakruta og litt forskjellig andre småting ligger vell ute for 259 vist jeg ikke husker feil. Det synes jeg er mye penger for den bilen. Men Dersom det er eurospec rhd eller en ukspec i god stand kan jeg godt betale fra 280-330k
Men, det skal også sies at E39 M5 frister som fy også, da dette er en LUKSUSbil med grom motor for ca samme pris.

Skulle bare ønske det var flere supraeigere som er der ute som var medlem her, og kunne dele alle minus og plusser med disse bilene!
 #435182  av Andrepedersen
 
Supra42 skrev:Hva vil du vite?

Ta del i det andre topicet på supra du:)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8