TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • supra den nye "cosworthen"

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

 #156210  av NAGIK-RACING
 
og 3 av dem er sølvfarget :? men det positive er jo det at jeg skal i hværtfall ikke bli anmeldt for grisekjøring det må være en av de andre 2 :twisted:

 #156217  av sindrejl
 
glad jeg kjøpte meg gt-four istedet jeg.. blir aldri like populær, mao får jeg ha bilen for mæ sjæl

 #156222  av CelicaTurbo
 
Supra har blitt virkelig populære de senere årene, men i det minste er det mange av de som ikke kommer på skilt. Jeg bare håper at folk tar bedre vare på Supraene sine enn hva de fleste cosworther har vært gjennom ;)

 #156224  av Ninjamannen78
 
Er jo pga av JDM bilene at det kommer så mange, de koster jo ingenting. Kjør de i stykker sier nå jeg. Få de bort. Hater JDM biler :evil:

 #156304  av @lpher
 
Er nok den lave prisen på RHD-Supras som hovedsaklig må ta skylden for dette ja...

Ser uk-supra-gutta er bekymret for dette fenomenet også...at mkIV Supran skal bli den nye chav'mobilen :cry:

 #156309  av CelicaGT
 
For meg misser supra litt av det spesielle med seg når det blir så mange av den :-(

 #156315  av @lpher
 
Må ikke å miste helt troen da gutter :D Vi snakker tross alt om MINIMALE antall i forhold til tilsvarende grombiler :D

 #156328  av celica4ever
 
hvor mange supra mk4 blei egentlig laget..noen som vet?

 #156351  av Turbotrille
 
Jeg for min del kan ikke akkurat se at Supraen er noe særlig truet på det området...
Tror nok det er veldig mange som vil vegre seg for å kjøre høyreratt uansett..
Dessuten så er det 200SX som har overtatt etter Cosworth, og å overgå den igjen vil nok ta sin tid.. ;)

 #156361  av NAGIK-RACING
 
sindrejl skrev:glad jeg kjøpte meg gt-four istedet jeg.. blir aldri like populær, mao får jeg ha bilen for mæ sjæl
synes gt4 er kul jeg. pikes peak celica gt4 er drømmen

 #156362  av tommis
 
Turbotrille skrev:Jeg for min del kan ikke akkurat se at Supraen er noe særlig truet på det området...
Tror nok det er veldig mange som vil vegre seg for å kjøre høyreratt uansett..
Dessuten så er det 200SX som har overtatt etter Cosworth, og å overgå den igjen vil nok ta sin tid.. ;)
Må si meg helt enig dær. Jeg solgte 200SX`n min pga at det plutselig vart så mange av dem.
Det er ikke artig å ha en bil "alle" har, ser 200SX vær gang jeg er ute å kjører. En MKIV har jeg ikke sett kjørene i Bergen siden fjor sommer!

 #156371  av NAGIK-RACING
 
det blir litt trist når det blir så veldig mange supraer ja men har det ikke vært for billige jdm supraer så har jeg ikke hatt råd til en supra + penger til å trimme. kjører heller rhd supra med 600hk+.eller std lhd supra :lol:

 #156372  av NAGIK-RACING
 
by the way. jeg har fortsatt men cosworth stående :roll:
morsomte bilen jeg har hatt (jeg har faktisk hatt kun cosworther)
det må nok dessvere selgest nå for og få råd til å trimme supra :cry:
Vedlegg
IM000832.JPG
IM000832.JPG (46.64 kiB) Vist 5628 ganger

 #156456  av TheStig
 
sindrejl skrev:glad jeg kjøpte meg gt-four istedet jeg.. blir aldri like populær, mao får jeg ha bilen for mæ sjæl
ulempen er at den har ikke like stor forskjell som ST185 fra vanlig til gt4 utgave
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8