TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Christian aka ninjamannen78 are you in here yet? ;-)

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #17695  av @lpher
 
Fikk en message via forumet på supramannen.com i dag.
Fra en herremann som nettopp har importert seg en 94 Supra TwinTurbo.

Lager denne posten i håp om at han vil presentere seg selv ;-)

Go on, the stage is yours Christian...

@lpher
Hmmm..det blir i tilfellet enda en Christian på TS-OGN...noen som kan å telle bedre enn meg som har kontroll på hvor mange Christian/Kristian vi har her inne? LOL ;-)
 #17704  av chris
 
@lpher skrev:Fikk en message via forumet på supramannen.com i dag.
Fra en herremann som nettopp har importert seg en 94 Supra TwinTurbo.

Lager denne posten i håp om at han vil presentere seg selv ;-)

Go on, the stage is yours Christian...

@lpher
Hmmm..det blir i tilfellet enda en Christian på TS-OGN...noen som kan å telle bedre enn meg som har kontroll på hvor mange Christian/Kristian vi har her inne? LOL ;-)
Kult :) hvor er han fra?

Vel.. antall christian'er ja.. jeg er èn.. *hoppe og rekke hånda i været*
 #17710  av @lpher
 
chris skrev: Kult :) hvor er han fra?

Vel.. antall christian'er ja.. jeg er èn.. *hoppe og rekke hånda i været*

Not shure...så vi får gi ham litt tid til å finne forumet...så får'n svare sjøl :D

@lpher
 #17903  av Ninjamannen78
 
God morgen alle sammen, har akkurat registrert meg på dette vakre og velfungerende forumet, må si dette ser veldi bra ut. Må først takke Alpher (eller er det @lpher) for lang og interressant mail. Virker som han har bra oversikt over "Supra Norge". Har som nevnt importert en 94 Supra fra tyskland etter lengre tids leiting, har faktisk sett etter supra siden 2000, og i mellom tiden har det blitt både Audi S3 (MTM trim seffers) og Impreza GT. Var lenge på leiting etter en manuell, men etter en prøvetur med en auto var valget gjort. Det fungerte bra, og utvalget er desto større. Jeg skal legge ut mer info om bilen og bilder etterhvert, men kan bare nevne at den er sort med sort skinn, helt original med hensyn til det meste, eneste er ettermontert Nokia GSM tlf. Forholdsvis lav km, er nå gått rett over 66K km. Den blir ikke brukt om vinteren. Er bare helt sinnsykt fornøyd med bilen. Planer for vinteren blir BPU kit og kanskje 18" hvis $$$ strekker til. Bor i Harstad i Nord-Norge. Vet det går en en supra eller to i Finnmark, og faktisk to i narvik. Begge ligger til salgs på http://www.autodb.no Den sorte har jeg prøvd, kan absolutt anbefales hvis noen går rundt med supra drøm i magen. Grunnen til at jeg valgte å importere selv fra tyskland var at jeg ville ha lav km. Jaja, dette ble langt. Dette blir nok å høre mer fra meg..
Vet ikke om dere har laget det enda, men jeg er i alle fall interressert i Toyota Sportscar Owner Norway sticker til bilen.. hint hint
Vi snakkes!

 #17904  av kennethx
 
Hey. Velkommen på forumet skal du være. Bra med litt flere Supra eiere her også.

 #17905  av MRQuoc
 
godt det kommer flere ja. :)
vel jeg er bare barnet enda , men ser frem til å ha Supra som familiebil .. ser dere rundt med det i fremtiden .. inntil den tiden kan jeg vel høste informasjon fra dere her :D

 #17907  av Turbo 4x4
 
Velkommen ja.. Supra er vel det alle toyota fans har lyst på.. Sånne stickers du snakka om har vi nettop lagd.. De som har bestilt har vel fått dem på bilen alt... Gå inn på "Informasjon fra webmaster"..

 #17922  av funkes
 
Velkommen til forumet :D
Den sorte supraen i Narvik har jeg faktisk sett..hehe.
Hvis jeg ikke husker feil var det vel prøveskilter og ganske gromme felger på den?
 #17932  av chris
 
Ninjamannen78 skrev:God morgen alle sammen, har akkurat registrert meg på dette vakre og velfungerende forumet, må si dette ser veldi bra ut. Må først takke Alpher (eller er det @lpher) fo.....*klippe klippe*.....Vet ikke om dere har laget det enda, men jeg er i alle fall interressert i Toyota Sportscar Owner Norway sticker til bilen.. hint hint
Vi snakkes!
Velkommen til forumet ja, og grattis med fet bil :D

Merker får du, som sagt lenger opp her, om du går inn på "informasjon fra webmaster". der får du info og kontonummer og sånn, så bestilles merker :)

 #17942  av Ninjamannen78
 
Hei igjen, takk til alle som har svart. Arti med litt respons. Skal få lagt ut ordentlige bilder av bilen så snart den er ferdi lakkrenset og polert, ti år gammal sort blank lakk er ikke det letteste å holde. Har også fått lakket opp frontfangeren og lagt igjen hullene til skiltholderen. Skal være smooooth i fronen :wink:
ang den bilen i Narvik så ligger den her : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... name=hertz
Bilen var veldi fin den, nesten umulig å tro at den var gått over 150K km. Fine felger var det også, TTE het de, var visstnok org Toyota Team Europe felger. Ellers så ligger faktisk MIN bil til salgs der også, en eller annen idiot som sitter på gutterommet og kopierer annonsen fra mobile.de og over til autodb.no, bare legger på noen kr..
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... e=arntiboy

Vi snakkes

 #17946  av funkes
 
Hehe det er slik de bruker å gjøre det :D
Men den supraen i Narvik står vel ute i vær og vind, gjør den ikke det da? :(

Han som annonserer bilen din hørtes ut som en seriøs type!
Husker at et firma i Norge brukte bilder av bilen min på en annonse de også..
 #17963  av @lpher
 
Ninjamannen78 skrev:God morgen alle sammen, har akkurat registrert meg på dette vakre og velfungerende forumet, må si dette ser veldi bra ut. Må først takke Alpher (eller er det @lpher)
for lang og interressant mail. Virker som han har bra oversikt over "Supra Norge". Har som nevnt importert en 94 Supra fra tyskland etter lengre tids leiting, har faktisk sett etter supra siden 2000, og i mellom tiden har det blitt både Audi S3 (MTM trim seffers) og Impreza GT. Var lenge på leiting etter en manuell, men etter en prøvetur med en auto var valget gjort. Det fungerte bra, og utvalget er desto større. Jeg skal legge ut mer info om bilen og bilder etterhvert, men kan bare nevne at den er sort med sort skinn, helt original med hensyn til det meste, eneste er ettermontert Nokia GSM tlf. Forholdsvis lav km, er nå gått rett over 66K km. Den blir ikke brukt om vinteren. Er bare helt sinnsykt fornøyd med bilen. Planer for vinteren blir BPU kit og kanskje 18" hvis $$$ strekker til. Bor i Harstad i Nord-Norge. Vet det går en en supra eller to i Finnmark, og faktisk to i narvik. Begge ligger til salgs på http://www.autodb.no Den sorte har jeg prøvd, kan absolutt anbefales hvis noen går rundt med supra drøm i magen. Grunnen til at jeg valgte å importere selv fra tyskland var at jeg ville ha lav km. Jaja, dette ble langt. Dette blir nok å høre mer fra meg..
Vet ikke om dere har laget det enda, men jeg er i alle fall interressert i Toyota Sportscar Owner Norway sticker til bilen.. hint hint
Vi snakkes!
Takker og bukker...for all the kind words...and again vekommen i det gode selskap ;-)

Til opplysning så er du nå en av totalt fire mkIV Supra eiere her inne :)

'@lpher' will do nicely thank you ;-)

@lpher
Sist redigert av @lpher den 23 sep 2003 13:28, redigert 1 gang totalt.

 #17965  av @lpher
 
Ninjamannen78 skrev:Skal få lagt ut ordentlige bilder av bilen så snart den er ferdi lakkrenset og polert, ti år gammal sort blank lakk er ikke det letteste å holde.
Lotsa pics please! ;-)
Ninjamannen78 skrev: Har også fått lakket opp frontfangeren og lagt igjen hullene til skiltholderen. Skal være smooooth i fronen :wink:
Hey...ingen dårlig ide..men hvor skal du ha skiltet da?
Ninjamannen78 skrev: ang den bilen i Narvik så ligger den her : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... name=hertz
Bilen var veldi fin den, nesten umulig å tro at den var gått over 150K km.
Det er som oftest skinnsetene og rattet som sier mest om vedlikehold/alder på Supran.
Ninjamannen78 skrev: Fine felger var det også, TTE het de, var visstnok org Toyota Team Europe felger.
ToySport (en annen supra eier her inne) holder på å lete opp ett sett med slike felger til meg as we speak faktisk ;-)
Det er 'Toyota Team Europe' felger ja...i England er det populært å skaffe slike fra Lexus GS300 Sport og swappe de over til Supran...de sitter nemlig standard på denne modellen.
Ninjamannen78 skrev: Ellers så ligger faktisk MIN bil til salgs der også, en eller annen idiot som sitter på gutterommet og kopierer annonsen fra mobile.de og over til autodb.no, bare legger på noen kr..
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... e=arntiboy
Har du varsla fra da?

@lpher