TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Supra Mkiv instruksjonsbok

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #18174  av Ninjamannen78
 
Noen som om/hvor det er mulig å få tak i den på noe annet språk en tysk? Norsk blir vel vanskeli, men engelsk burde jo være mulig, kanskje svensk til og med? Er vel solgt ny i Sverige?

 #18186  av @lpher
 
Er på utkikk selv...da tyskkunskaper er noe jeg ikke vil skryte på meg ;-)

Sendte akkurat en forspørsel (via SMS) til en fellow mkIV eier her i Trondheim, men har ikke fått svar enda...

@lpher
 #18192  av christine
 
Ninjamannen78 skrev:Noen som om/hvor det er mulig å få tak i den på noe annet språk en tysk? Norsk blir vel vanskeli, men engelsk burde jo være mulig, kanskje svensk til og med? Er vel solgt ny i Sverige?
Hei, vi har usa modell med instruksjonsbok på engelsk, trenger boken selv, men visst det er noe spes du trenger, kan vi jo sende det til deg..? vetkje eg!!??!!

 #18194  av Ninjamannen78
 
Hei Christine, det var jo et hyggelig tilbud :) Men er ikke no spes jeg tenkte på, kunne bare godt tenke meg å ha den i tilfelle det skulle være no`. Brukte vel en halv time første gang jeg skulle ta av taket og feste det i bagasjerommet.. Ikke lett med tyske instruksjoner :evil:
Fikk det til til slutt da!

 #18195  av chris
 
Litt drøyt å kopiere hele boka kanskje? :D

Går ikke an å ta kontakt med toyotaforhandlere i utlandet da, og spørre etter engelske bøker?

 #18196  av @lpher
 
Ninjamannen78 skrev:Hei Christine, det var jo et hyggelig tilbud :) Men er ikke no spes jeg tenkte på, kunne bare godt tenke meg å ha den i tilfelle det skulle være no`. Brukte vel en halv time første gang jeg skulle ta av taket og feste det i bagasjerommet.. Ikke lett med tyske instruksjoner :evil:
Fikk det til til slutt da!
Jeg brukte http://www.mkiv.com og http://www.supraforums.com til å finne ut slike ting i begynnelsen ;-)

Men Supraforums er veldig jo ofte off-line fortia....

Targatoppen er faktisk ganske vrien den...uten å vite åssen det er meningen du skal gjøre det ;-)

@lpher

 #18209  av christine
 
Targatoppen er faktisk ganske vrien den...uten å vite åssen det er meningen du skal gjøre det ;-)

ja vi balte med targa taket i beg vi også veldig vrient å få det ned i bagajerommet,skal nå bli kjekt å reise på langtur m bilen....."null bagasjeplass".....!!
men visst det er spes ting du lurer på eller noe, så er det jo bare til å gi en lyd, litt drøyt å kopiere opp hele boka, det kunne tatt sin tid :D :lol:

 #18218  av MRQuoc
 
jeg har selv scannet flere skolebøker for å legge dem ut på nett så , om dere har noen pils til jobben , kan jeg scanne til scanner får mareritt igjen :D :D :D

 #18254  av @lpher
 
christine skrev: ja vi balte med targa taket i beg vi også veldig vrient å få det ned i bagajerommet,skal nå bli kjekt å reise på langtur m bilen....."null bagasjeplass".....!!
Neida...ingen problem det vel...var på 2 ukers bilferie i sverige i sommer vi med telt og full pakke....ikke værst for en sportsbil som 'ikke har bagasjerom' ;-) (legger ved bilder som 'bevismaterial') ;-)

I skikkelig finvær, så er vel Supran faktisk ganske så close to 'the ultimate' feriebil faktisk ;-)
christine skrev: men visst det er spes ting du lurer på eller noe, så er det jo bare til å gi en lyd, litt drøyt å kopiere opp hele boka, det kunne tatt sin tid :D :lol:
Ditto....feel free to ask ;-)

Jeg kommer til å scanne hele boka...når jeg får tak i et engelsk eller nordiskspråklig ex. iallefall ;-)

@lpher
Vedlegg
Dette er vel en av de få utfordringene...hvordan få plass til hele kartet utbrettet! ;-)
Dette er vel en av de få utfordringene...hvordan få plass til hele kartet utbrettet! ;-)
AUT_9216_small.jpg (51.48 kiB) Vist 6213 ganger
Now...dette er hva jeg kaller fullpakket bil!! ;-)Den forrige eieren laget en innretning slik at skinnet ikke blir 'berørt' ved slik fulllasting...
Now...dette er hva jeg kaller fullpakket bil!! ;-)Den forrige eieren laget en innretning slik at skinnet ikke blir 'berørt' ved slik fulllasting...
AUT_9213_small.jpg (66.2 kiB) Vist 6213 ganger
Ahhhh...this is what vacation is all about!! ;-)
Ahhhh...this is what vacation is all about!! ;-)
AUT_9142_small.jpg (30.18 kiB) Vist 6213 ganger

 #18259  av chris
 
Noen driver å jåsser om et ord.. veit ikke helt hva det betyr.. "praktisk", eller noe i den retning. Veit ikke jeg nei :mrgreen:

 #18262  av Amund
 
det er da god plass i min i vert fall! 2 stykker i en uke går helt fint! 8)

Men de kikka fælt på oss på hver camping når vi pakka telt, soveposer, luft madrass, mat, klær, koketing osv... ut av bilen! hehe :lol:
Vi fikk tilogmed plass til stoler! 8)

 #18315  av @lpher
 
Amund skrev:det er da god plass i min i vert fall! 2 stykker i en uke går helt fint! 8)

Men de kikka fælt på oss på hver camping når vi pakka telt, soveposer, luft madrass, mat, klær, koketing osv... ut av bilen! hehe :lol:
Vi fikk tilogmed plass til stoler! 8)
Ditto...men vi tok ikke med stoler vi da ;-) ...brukte heller ikke bagasjerommet...der skal jo taket bo...på solfylte dager! ;-)

Jeez...gutter...Offtopic Incorporated...må være oss det? ;-)

@lpher

 #18318  av chris
 
@lpher skrev:
Amund skrev:det er da god plass i min i vert fall! 2 stykker i en uke går helt fint! 8)

Men de kikka fælt på oss på hver camping når vi pakka telt, soveposer, luft madrass, mat, klær, koketing osv... ut av bilen! hehe :lol:
Vi fikk tilogmed plass til stoler! 8)
Ditto...men vi tok ikke med stoler vi da ;-) ...brukte heller ikke bagasjerommet...der skal jo taket bo...på solfylte dager! ;-)

Jeez...gutter...Offtopic Incorporated...må være oss det? ;-)

@lpher
Ja, dere har blitt helt håpløse :mrgreen:

 #18322  av Turbotrille
 
Supra MKIII tror jeg må være den bilen du får plass til mest unyttige ting i av alle sportsbiler, bare til å spørre Toyparts.
Utenom bagasje hadde de vel med seg en minimoped og ett el. løpehjul, men du må nok beholde taket på i slike sammenhenger.

 #18496  av KK-ma70
 
er faktisk ganske god plass under taket i bagagerommet på ma70. god" va kansje litt å ta i, men det var bedre plass enn jeg trodde...