TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Supra Mkiv instruksjonsbok

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

 #18526  av @lpher
 
KK-ma70 skrev:er faktisk ganske god plass under taket i bagagerommet på ma70. god" va kansje litt å ta i, men det var bedre plass enn jeg trodde...

Er jo rene ballsalen i bagasjerommet på mkIII i forhold til mkIV'en da ;-)

@lpher

 #18628  av @lpher
 
Update:

Den andre mkIV eieren i Trondheim hadde kun tysk han også. Han har en amerikansk Supra som delebil, men den kom uten alt sånt.

We'll just have to keep looking then... ;-)

@lpher
 #25794  av 2fast4u
 
Ninjamannen78 skrev:Noen som om/hvor det er mulig å få tak i den på noe annet språk en tysk? Norsk blir vel vanskeli, men engelsk burde jo være mulig, kanskje svensk til og med? Er vel solgt ny i Sverige?
Fikk min "Owner`s Manual" i dag (Engelsk)
Klarte å få en fra sentrallager, Svensk er ikke å oppdrive. Jeg kan prøve
å få tak i flere hvis andre ønsker og ha en slik. :wink:
Toyota delenr.: OM14519E

 #25811  av Ninjamannen78
 
Hvis du klarer å få tak i en til så vil jeg gjerne ha!

 #25816  av @lpher
 
Me too ;-)

@lpher

 #25975  av 2fast4u
 
Ninjamannen78 skrev:Hvis du klarer å få tak i en til så vil jeg gjerne ha!
Jeg bestiller 2 stk OM i morgen (Mandag) og håper vi finner disse ute i verden. :D
Det vil gå noen dager før jeg får bekreftet leveringstidspunkt, men vi har det vel ikke travelt på denne årstiden. :wink: :wink:

 #25986  av Ninjamannen78
 
Det er gutten sin det! Takk skal du ha, håper de dukker opp.

 #25989  av @lpher
 
Steinar...our man on the inside! ;-)

@lpher

 #25996  av Goose
 
Du klarer ikke fikse samme bok til en T23 Celica 2000 modell steinar?

 #26132  av 2fast4u
 
Goose skrev:Du klarer ikke fikse samme bok til en T23 Celica 2000 modell steinar?
Skulle vel få til det også, går ut fra at denne T23 er en ZZT230 eller kanskje ZZT231 :wink: , siste utgaven av Manualen dekker begge modeller. :wink:
Men en så ny bil, og så har du ikke fått med brukerhandbok :?:
Delenr. er: OM20736E
Har du forresten PASSPORT i bilen. :?: (liten fin skinnperm m/vognpapirer etc. Celica logo på forsiden)

 #26136  av Goose
 
å ja dere snakker om den lille brukerhåndboka... trudde det sankket om reparasjons bok jeg... hehe:)

Jeg har en sånn skinnperm men husker ikke om det var celica elelr toyota som sto på den... har du bilde av den du har?

 #26143  av @lpher
 
2 FAST 4U skrev: Har du forresten PASSPORT i bilen. :?: (liten fin skinnperm m/vognpapirer etc. Celica logo på forsiden)
Så det er det den skinngreia er til ja...har lurt litt på det... ;-)


@lpher

 #26374  av 2fast4u
 
Goose skrev:å ja dere snakker om den lille brukerhåndboka... trudde det sankket om reparasjons bok jeg... hehe:)
Reparasjonshåndbøker til Toyota består av flere bøker til forskjellig kategori/emne.
Men er utrolig bra hvis man skrur selv eller lurer på noe, kan ikke sammenlignes med Chilton og hva det heter alt det andre.
Det store minuset med Toyota manualer er at hvis du skal ha alt til en bestemt bil, så blir det dyrt. :!:
F.eks til min Supra så koster:
Motorbok - 2JZ-GE/GTE - kr 321,28.- + mva
Chassis & Body bok - kr 642,73.- + mva
Gearkassebok -A340E/A343E - kr 60,22.- +mva
EWD - (elektrisk) kr 376,48.- + mva
NCF - New Car F. kr 210,85.- +mva
og OM - Owners Manual kr 56,99.- + mva
Man trenger vel de 4 første og det blir totalt kr 1.736.- inkl mva
Men problemet er å få tak i dette, trur jeg har funnet motorboka, :wink: og håper å få tak i NCF-boka/manualen.
Til noen av de nyere Toyota modellene er det 2-3 delenr for å få komplett bok bare til Chassis & Body f.eks.

Men ka man ikke bruker av pæng på de bilan :?:
:wink: :wink: