TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • supra med hengefeste??

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

 #175982  av Rockon GT-R
 
Haha, kult!! Må jo väre det ultimate! Supra med hengerfeste, henger bakpå med en skamtrimma Skyline på :lol:

 #175988  av Stiansen
 
Nr. 26 på lista kanskje? Er vel ikke noe normalt syn å se en sånn bil med henger heller nei :P

 #175992  av soltec
 
kan nok ikke stemme. i instruksjonsboken min står det med stor skrift "denne bilen er ikke bygget or hengerfeste og skal ikke ettermonteres
 #175994  av Qurtis
 
Takgrinden er orginal fra Toyota og merket med Supra :twisted:


Så bilen er dønn praktisk får alltid med meg alt. Legge ned setene..ta det på taket. Eller hekte på henger.


Ungene har sittet i baksetet i 10 år, men nå har vi også en annen bil som brukes som familie bil.

Supran er nå bare hobbybil, men blir sprekere og bedre for hvert år 8)
Vedlegg
bilvogn8_186.jpg
bilvogn8_186.jpg (30.51 kiB) Vist 5597 ganger

 #176156  av @lpher
 
Hengerfeste på mkIV Supra er ikke helt kosher da? :D

Kjenner til ett par eksemplarer i england...og er sikkert en hel drøss i usa som har klart å montere hengerfeste da...men...dem om det! :D
Sist redigert av @lpher den 30 mai 2006 18:02, redigert 1 gang totalt.

 #176249  av MinuX
 
Så en blå supra med hengerfeste her om dagen i tønsberg..... karen så litt nervøs ut når han kjørte ut av en rundkjøring... han hadde politiet bak seg ;)
 #177019  av Smokey
 
Jeg har hengerfeste på min 88 mod N/A supra. Alletiders å ha en sportsbil som man kan ta med på ferie og trekke kampingvogn :)

 #177041  av @lpher
 
MinuX skrev:Så en blå supra med hengerfeste her om dagen i tønsberg..... karen så litt nervøs ut når han kjørte ut av en rundkjøring... han hadde politiet bak seg ;)
Ser gutta på Bilforumet har spotta den også :)
 #414246  av BVG
 
Er det avtagbart el slik du kan skyve innunder dere som har hengerfeste på supra'n deres, og hvor er det anskaffet? Er det custom made feste el standard type? Har henger sjøl, men 2 biler (en amerikansk supra og en amerikansk corolla) uten hengerfeste og begge er like vanskelige å skaffe til... iallefall avtagbart el til å skyve innunder... alt kan jo ordnes for penger, men koster ikke på 10-12 lapper for å få det custom made :roll: Hadde faktisk vært ok sålenge det ikke er et fastmontert feste vi snakker om, det ser jo ikke ut på en supra :twisted:
 #414247  av Astro
 
Er hengerfeste på min 88 også... Stikker litt ut bak da,men er veldi greit å kunne trekke henger me begge bilene...
 #414250  av BVG
 
Astro skrev:Er hengerfeste på min 88 også... Stikker litt ut bak da,men er veldi greit å kunne trekke henger me begge bilene...
Vanlig fastmontert som du ikke kan flytte/skyve på? Har du fått det montert på el satt på den da du kjøpte den, hvor fikk du evt ordna/tak i det om det er du som har fått det montert på?
 #414251  av Astro
 
Antar d ble satt på nytt i 88,men er ikke sikker. Kan høre om første eier husker. Vanli hengerfeste ja,ikke avtagbart
 #414254  av BVG
 
Smokey skrev:Jeg har hengerfeste på min 88 mod N/A supra. Alletiders å ha en sportsbil som man kan ta med på ferie og trekke kampingvogn :)
Du som har fått det montert el satt på når du kjøpte den?
 #414255  av BVG
 
Qurtis skrev:Takgrinden er orginal fra Toyota og merket med Supra :twisted:


Så bilen er dønn praktisk får alltid med meg alt. Legge ned setene..ta det på taket. Eller hekte på henger.


Ungene har sittet i baksetet i 10 år, men nå har vi også en annen bil som brukes som familie bil.

Supran er nå bare hobbybil, men blir sprekere og bedre for hvert år 8)
Du som har fått montert på hengerfeste el satt det på bilen når du kjøpte den?