TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Supras invade Las Vegas 2003

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #21328  av @lpher
 
Da har denne årlige eventen gått av stabelen...og bilder begynner så smått å dukke opp ;-)

http://www.utahracing.com/Supras/vegas2 ... /index.htm

http://www.utahracing.com/Supras/vegas2 ... /index.htm

Om noen finner flere bilder og filmer...post it right here please ;-)

@lpher
Som har Supras invade Las Vegas 2002 på DVD ;-)


PS! 2003 DVD'en kommer vel snart tenker jeg...

 #21344  av sindrejl
 
:shock: :shock: Det der var mange Supra's!

 #21358  av kennethx
 
Er ikke lov å poste sånne! ALT for mye lekkert å se på! hele dagen går jo ;D

 #21367  av CelicaGT
 
Såg på nokken bilder at dei har byggd luftinntak i lykta NICE :D :twisted:
Masse snacks her ja :!:

 #21370  av chris
 
CelicaGT skrev:Såg på nokken bilder at dei har byggd luftinntak i lykta NICE :D :twisted:
Masse snacks her ja :!:
Det så jeg på Supran til han fra Stjørdal. Alf kan vel fortelle mer om dette? ;)

 #21462  av @lpher
 
chris skrev:
CelicaGT skrev:Såg på nokken bilder at dei har byggd luftinntak i lykta NICE :D :twisted:
Masse snacks her ja :!:
Det så jeg på Supran til han fra Stjørdal. Alf kan vel fortelle mer om dette? ;)
Ser ganske så mye bedre enn å ta ut hele lykta da? ;-) ...sånn som de gjorde før når de skulle kjøre dragrace...

Saken er at de amerikanske lyktene er laget av plast og det er derfor en relativt enkel sak å kutte de til slik at luftinntaket får frisk og ikke minst kaldest mulig luft...fra denne åpningen ;-)



@lpher

 #22301  av MR2turbo
 
hmmm.. vet ikke hvorfor men plutselig fikk jeg litt lyst til å selge mr2'en å skjøpe en mkiv istede for å ha som prosjekt :D

men det sover jeg nok av meg til i morra ;) ;)

 #22333  av chris
 
MR2turbo skrev:hmmm.. vet ikke hvorfor men plutselig fikk jeg litt lyst til å selge mr2'en å skjøpe en mkiv istede for å ha som prosjekt :D

men det sover jeg nok av meg til i morra ;) ;)
JEG tror det er fordi bilen din står inne, og du har bare generelle kjøreabstinenser :wink: :D

 #22339  av MR2turbo
 
hehe.. DET er det nok, ja :D