TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Fossil Supra klokke

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #21484  av Ninjamannen78
 
Halloen, vet ikke om dette er gammelt nytt eller ikke, men mvpmotorsports.com selger en spesial laget Fossil klokke med "Supra" skrift, sinnsykt tøff synes nå jeg da :
http://www.mvpmotorsports.com/Templates ... SearchYN=N

Skulle bare høre om det er noen her som kunne tenke seg, var ikke bare bare å bestille derifra, de tok ikke kreditkort fra utenfra USA. Så må i banken på mandag å sende $ osv. Kunne jo bestilt flere samtid, kanskje man kan spare litt frakt. Obs er bare en håndfull klokker igjen, laget kun 500stk (nummererte)
Regner med i alle fall @lpher`n er int :D
Vedlegg
fossil_supra1.jpg
fossil_supra1.jpg (25.86 kiB) Vist 5499 ganger

 #21490  av @lpher
 
Har sett denne ja....siste jeg sjekket så var det nesten 100 stk igjen ihvertfall ;-)

Er definitvt interesert ja...but im saving up for some 'other' Supra parts... jeg hadde planer om å holde meg knallhard og ikke bestille så mye dill...hmmm...tempting ;-)

Hva ble prisen i NKR igjen?

@lpher

 #21498  av chris
 
@lpher skrev:Har sett denne ja....siste jeg sjekket så var det nesten 100 stk igjen ihvertfall ;-)

Er definitvt interesert ja...but im saving up for some 'other' Supra parts... jeg hadde planer om å holde meg knallhard og ikke bestille så mye dill...hmmm...tempting ;-)

Hva ble prisen i NKR igjen?

@lpher
Ca 800-850 kroner i USA for den der :)

 #21524  av Mr2 Mk2
 
@lpher skrev:Er definitvt interesert ja...but im saving up for some 'other' Supra parts...
@lpher
HVA!Dette er jo beste trim man får,hørt rykter om 70hk ekstra!Bare spør dem som kjører Volvo! :wink:

Du skulle hatt en klokke på armen som målte turbotrykket;)

 #21532  av supratt
 
Jeg er som tidligere uttalt: PÃ…MELDT. :D
Skaff meg en slik en ASAP :D

800-1000,- er jo billig for oss Supra gutta det. :wink:

 #21535  av Erlend
 
Vi i sub-MR2-divisjon får holde oss til litt billigere tilbehør, slik som denne langermede t-skjorta: Bilde

Gleder meg til jeg får den :D

 #21536  av chris
 
supratt skrev: 800-1000,- er jo billig for oss Supra gutta det. :wink:
Hehe, ja, dere som har så mye penger har råd til det der :D

 #21537  av chris
 
Erlend skrev:Vi i sub-MR2-divisjon får holde oss til litt billigere tilbehør, slik som denne langermede t-skjorta:

Gleder meg til jeg får den :D
Jeg skal ha meg en sånn en selv jeg. men skal bestille litt annet stæsj også. Så Alf? Frank? Skal dere være med på en bestilling?

 #21585  av sindrejl
 
når dere bestiller, be firmaet sende som "gavepakning" så slipper dere den helvetes dyre tollen

 #21683  av supratt
 
Gjentar: PÃ…MELDT jeg!!!! :wink: :wink:

 #21684  av Erlend
 
Kjøpte to bøker idag fra Amazon, ba dem sende dem som gavepakning, med teksten : "To Erlend, from Esu Dabu. Here's your gift!" :) Blir spennende å se om de kommer gjennom uten toll... håper det, for de bøkene var svindyre fra før :P

 #21689  av CelicaTurbo
 
erlend: bøker er uansett fritatt fra toll og moms, så lenge det fremgår at det er bøker. Er nok for å "stimulere lærdom og kultur" kan jeg tenke meg. Jeg bestilte Chiltons reparasjonsmanual fra Amazon og den gikk fint gjennom uten moms, men det bør nok skrives spesifikt at det er bøker på pakkeforsendelsen.

 #21692  av Erlend
 
Ok, kanskje jeg får TILBAKE penger fra Tolletaten da ;)

 #21764  av Ninjamannen78
 
Hei Erland, hva og hvor er det dere bestiller?

 #21899  av Erlend
 
Hei Ninjamannen. Vi bestiller fra diverse Toyota, TRD og Toyota Motorsports-tilbehør (klær, nøkkelringer og annet jalla) fra http://toyotaracinggear.brandmerch.com/