TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Fossil Supra klokke

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

 #22595  av @lpher
 
Hmmm...kanskje ikke like kult utssende på denne...MEN...denne kunne jeg tenkt meg...om ikke annet så fordi BARE de som kjøpte Supra i 2002 fikk den med på kjøpet ;-)

@lpher

 #22602  av Mr2 Mk2
 
Kul den da!Absolutt...
Skammer meg litt men går faktisk med en Bmw klokke :roll: :oops:

 #22604  av chris
 
Jostein skrev:Kul den da!Absolutt...
Skammer meg litt men går faktisk med en Bmw klokke :roll: :oops:
*lage opp-ned kors* :mrgreen:

 #22606  av Mr2 Mk2
 
chris skrev:*lage opp-ned kors* :mrgreen:
Hehe...fått den av en på Toyota Jæger da,og syns den er ok...Men har tenkt tanken å åpne den å skrape vekk bimmer logo`n..Hater jo Bmw,vel seff er m3 rå da og noen fler..Det er vel helst eierne jeg har noe imot :wink:

 #22610  av chris
 
Jostein skrev:
chris skrev:*lage opp-ned kors* :mrgreen:
Hehe...fått den av en på Toyota Jæger da,og syns den er ok...Men har tenkt tanken å åpne den å skrape vekk bimmer logo`n..Hater jo Bmw,vel seff er m3 rå da og noen fler..Det er vel helst eierne jeg har noe imot :wink:
Hehe, det var en spøk ja ;) Joda, er kanskje mer i mot mange av eierne, enn selve bilene. Men en Toyotaklokke hadde vært kult da.. hmm.. *lete*

 #22613  av Mr2 Mk2
 
chris skrev:Hehe, det var en spøk ja ;) Joda, er kanskje mer i mot mange av eierne, enn selve bilene. Men en Toyotaklokke hadde vært kult da.. hmm.. *lete*
ehhm takk,skjønte det da :roll:
Fattern har noe slikt,fikk gullklokke for 25år i firma.mon tro om han kommer til å savne den...Hva byr du? :twisted:

 #22616  av chris
 
Jostein skrev:
chris skrev:Hehe, det var en spøk ja ;) Joda, er kanskje mer i mot mange av eierne, enn selve bilene. Men en Toyotaklokke hadde vært kult da.. hmm.. *lete*
ehhm takk,skjønte det da :roll:
Fattern har noe slikt,fikk gullklokke for 25år i firma.mon tro om han kommer til å savne den...Hva byr du? :twisted:
hundrings? :D

 #22622  av chris
 
Jostein skrev:
chris skrev:hundrings? :D
solgt! :wink: $$$$$
chris skrev:http://toyotaracinggear.brandmerch.com/ ... itemDetail

den da? :)
kommer ikke opp noe her...?
Ikke? Snodig.
Vel, her er bilde :) Prisen er $100.75

"Unique watch from Fossil® has a carbon fiber dial. Other features include luminous hands and hour markers, and sport safety metal buckle. Water-resistant to 100 meters. Imprinted Toyota Motorsports on dial."


Bilde

 #22623  av Mr2 Mk2
 
Den var jo flott da,litt mandig :wink: Man blir nok litt mer Kis med en slik klokke,det var klasse over den der gitt...
Skulle hatt meg en slik en ja :D
Har du sett noen Mr2 klokker?

 #22626  av chris
 
Jostein skrev:Den var jo flott da,litt mandig :wink: Man blir nok litt mer Kis med en slik klokke,det var klasse over den der gitt...
Skulle hatt meg en slik en ja :D
Har du sett noen Mr2 klokker?
Nei, ikke funnet noen MR2 klokker ennå.. dessverre. Men jeg likte litt den klokka der jeg. "Toyota Motorsports". :)

 #22632  av Mr2 Mk2
 
chris skrev:Nei, ikke funnet noen MR2 klokker ennå.. dessverre. Men jeg likte litt den klokka der jeg. "Toyota Motorsports". :)
Ja den var kul den....Likte Supra klokken også godt,men vil heller ha en Mr2 eller Toyota Motorsport klokke :D

Har dere linken til den siden hvor de hadde klokker/kopper/t skjorter og masse annet Toyota stuff..?