TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Skiltplassering pÃ¥ mkIV

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

 #21721  av kennethx
 
gadd ikke regge. Kan du legge ut det du pekte på direkte i posten? :D

 #21722  av Mr2 Mk2
 
kennethx skrev:gadd ikke regge. Kan du legge ut det du pekte på direkte i posten? :D
Samma her...Det er sent på kveld her..Eller er det bare et triks fra Alf sin side,for å rekruttere fler til supra forumet :wink:

 #21735  av @lpher
 
Ohh...feck!...sorry about that...tenkte ikke på det ;-)


Her er de....
Vedlegg
AFTER.jpg
AFTER.jpg (28.29 kiB) Vist 4098 ganger
BEFORE.jpg
BEFORE.jpg (85.09 kiB) Vist 4098 ganger

 #21736  av Mr2 Mk2
 
En god del bedre...Bilen ble liksom gjømt bak skiltet på det 1 bildet..

 #21737  av kennethx
 
Ikke i tvil om at det var en forbedring nei

 #21739  av tojo
 
Ingen tvil :D mye bedre,og med et "lite" skilt hadde d blitt enda bedre.

 #21753  av MR2turbo
 
mye bedre å få det ned, ja.. Men du skulle jo hatt lite skilt da ;)

 #21763  av Ninjamannen78
 
Så bedre ut etterpå ja.. har selv fjernet skiltholderen og lagt igjen hulla og lakka fangeren igjen, ble rimeli cleant :D
Så får vi se til våren hvor vi skal sette skiltet.. hvis vi skal ha skilt i det hele tatt foran da :twisted:
BTW nå synes jeg ikke det gjør noe at Supraen min mangler lyktespyling.. det der va jo skikkeli LÆKKERT :shock:

 #21770  av @lpher
 
Ninjamannen78 skrev:Så bedre ut etterpå ja.. har selv fjernet skiltholderen og lagt igjen hulla og lakka fangeren igjen, ble rimeli cleant :D
FÃ¥ se da?!! ;-)
Ninjamannen78 skrev: Så får vi se til våren hvor vi skal sette skiltet.. hvis vi skal ha skilt i det hele tatt foran da :twisted:
Hva med Farbror Blå da...blir ikke han trist om du ikke har skilt forran da? ;-)
Ninjamannen78 skrev: BTW nå synes jeg ikke det gjør noe at Supraen min mangler lyktespyling.. det der va jo skikkeli LÆKKERT :shock
Jeeez....jeg er glad det der ikke er standard på euro (non-uk) spec Supras ihvertfall....ser jo ut som hornet på et nesehorn jo!! ;-)

@lpher

 #21901  av Erlend
 
Pent :) Skal du gjemme bort blinkersene du også, Alf?

 #22012  av Ninjamannen78
 
Skal legge ut et bilde så snart jeg får skrudd av blinkelysa fremme, skal ikke ha de heller. Når det gjelder å kjøre uten skilt fremme så tar jeg sjansen. Hadde et lite skilt på imprezan som ikke var godkjent med lite skilt, kjørte rundt med det i et år før jeg fikk brev i posten :shock: om å møte på biltilsynet med org skilt foran..

 #22013  av chris
 
Ninjamannen78 skrev:Skal legge ut et bilde så snart jeg får skrudd av blinkelysa fremme, skal ikke ha de heller. Når det gjelder å kjøre uten skilt fremme så tar jeg sjansen. Hadde et lite skilt på imprezan som ikke var godkjent med lite skilt, kjørte rundt med det i et år før jeg fikk brev i posten :shock: om å møte på biltilsynet med org skilt foran..
Og en time etterpå var de plukka av igjen? :D

 #22014  av Ninjamannen78
 
Faktisk kortere tid enn det, stoppa på shell stasjonen vis-a-vis biltilsynet, dobbelsidig tape på org skilt, tape rett over lite fake skilt, kjøre bort og vise bil, kjøre tilbake til shell og røkke av fanskapet, total tid ca 5 min :D

 #22080  av @lpher
 
Erlend skrev:Pent :) Skal du gjemme bort blinkersene du også, Alf?
Hmm..jeg satt og tenkte på det selv...ble mer rå fronten da ja....og det AFTER bildet der er jo akkurat slik min blir seende ut da...what with it having the right color and all ;-)

Ninjaman: Har du noen konkret plan for hvor du skal omplassere blinklyset eller skal du bare gi balla i det? ;-)


@lpher