TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • SmÃ¥ julegavetips til Supra(eieren?)

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

 #24532  av Erlend
 
Var vel eiersidene jeg tenkte på da :) Har bare sett en trur eg ;)
 #24807  av @lpher
 
2 FAST 4U skrev: Hei. Sjekket dette delenr. - Resultat: Orginal del utgått :!: :!:

Mvh Steinar :wink:

Skjønte det ikke før nå egentlig....hvilken Toyota forhandler jobber du for da? ;-)

@lpher

 #24809  av 2fast4u
 
Jobber for Brødr.Harila AS i Bardu (Setermoen) http://www.harila.no
Dette er en av 6 avd. som Harila har i Troms og Finnmark.

 #24844  av @lpher
 
2 FAST 4U skrev:Jobber for Brødr.Harila AS i Bardu (Setermoen) http://www.harila.no
Dette er en av 6 avd. som Harila har i Troms og Finnmark.

Ahh...nice...bra at noen innenfor Toyota systemet går til innkjøp av Supra også ;-)

Er 2 (nesten 3) Supra TT's her i Trondheim også...som hører til folk som jobber hos Toyota Hell Bil...

BTW....fornøyd med IS200'en? ;-)

@lpher

 #24849  av Ninjamannen78
 
Hei Steinar, gratulerer med ny bil! Den så veldig fin ut. Send meg en mail eller no hvis du skal til Harstad, så kan vi ha et lite Supra Treff der.. Bor i Harstad nemlig. Har hørt rykter om bilen din helt fra tromsø.. 8)

 #24862  av 2fast4u
 
@lpher skrev:
BTW....fornøyd med IS200'en? ;-)

@lpher
Ja, kjempefornøyd ! Bilen ble perfekt etter at jeg monterte 30 mm senkesett levert fra TTE. :wink:
Kanskje litt liten motor, men den 6 tr man gearkassa gjør at den sparker bra ifra.
Kjøpte bilen ny i Mai 2000, og har passet 75.000 km nå, aldri hatt noe tull med denne.

 #24868  av @lpher
 
2 FAST 4U skrev: Ja, kjempefornøyd ! Bilen ble perfekt etter at jeg monterte 30 mm senkesett levert fra TTE. :wink:
Kanskje litt liten motor, men den 6 tr man gearkassa gjør at den sparker bra ifra.
Kjøpte bilen ny i Mai 2000, og har passet 75.000 km nå, aldri hatt noe tull med denne.
Holdt på å kjøpe IS flere ganger sjøl jeg... ;-) (Men så dukka det opp litt ekstra penger så da le det Supra istedet ;-) )

Forelska meg totalt i en met.blå 99 IS200 her for et par år sia....lånte den ei helg...man!...det var saker det....girkassa...VSC'en....exellent...men som du sier...den trenger bittelitte granne mer pulver ;-)

Har demobilen til Alpine Norge (NRG) innom på jobb ganske ofte...en sort IS200 som har TRD senking + no'n ordenlige fegler...pent! ;-)

Om det ble råd til en bil til snart...så måtte det bare bli en IS200 ;-)

@lpher

 #24912  av Ninjamannen78
 
Hvor får man kjøpt TTE deler egentlig? Hos Toyota forhandleren??

 #24928  av @lpher
 
Ninjamannen78 skrev:Hvor får man kjøpt TTE deler egentlig? Hos Toyota forhandleren??
Vet ihvertfall at Hell Bil i Trondheim skaffer TTE deler...men jeg tror det er litt opp til hver 'avdeling' om de ønsker å selge/skaffe TTE-deler... ;-)

@lpher

 #24963  av 2fast4u
 
Ninjamannen78 skrev:Hvor får man kjøpt TTE deler egentlig? Hos Toyota forhandleren??
Hvis du går på sidene til TTE i Tyskland www.tte.de så finner du noe av dette som kan bestilles og leveres gjennom din lokale Toyota forhandler. Ved prisforespørsel - bruk delenr som er brukt på sidene. (AMxxxxx) Toyota Europa har godkjent delene og det gis 3 års garanti på dette som blir montert på nybil, ellers 1 år vanlig delegaranti.
Du vil og finne TÜV-sertifikater til delene på disse sidene.
Det er mest til nyere biler man finner deler til på TTE-siden, men folket der er utrolig hjelpsom og svarer raskt på henvendelser.

 #24964  av 2fast4u
 
Ninjamannen78 skrev:Hei Steinar, gratulerer med ny bil! Den så veldig fin ut. Send meg en mail eller no hvis du skal til Harstad, så kan vi ha et lite Supra Treff der.. Bor i Harstad nemlig. Har hørt rykter om bilen din helt fra tromsø.. 8)
Hei, og Takk.
Er av og til i Harstad, da min samboer har slekt i Harstad og Kvæfjord.
Det blir helt sikkert noen turer til sommeren.
Vi treffes helt sikkert, flere ganger også regner jeg med. :wink: :wink:

 #24983  av @lpher
 
2 FAST 4U skrev: Hvis du går på sidene til TTE i Tyskland www.tte.de så finner du noe av dette som kan bestilles og leveres gjennom din lokale Toyota forhandler. Ved prisforespørsel - bruk delenr som er brukt på sidene. (AMxxxxx) Toyota Europa har godkjent delene og det gis 3 års garanti på dette som blir montert på nybil, ellers 1 år vanlig delegaranti.
Du vil og finne TÜV-sertifikater til delene på disse sidene.
Det er mest til nyere biler man finner deler til på TTE-siden, men folket der er utrolig hjelpsom og svarer raskt på henvendelser.
Når jeg tenker meg om så har jeg jo faktisk bestilt TTE deler av Toyota Hell Bil sjøl nettopp ;-)

Kjøpte 4 deksler til 18" TTE felgene mine...nylig...tok ikke lange tia heller det ;-) De står jo ikke nevnt på sida der da..men det er de som står på den GS300'en dær...men det ser ut som Lexus versjonen er chromet? ;-)

Hmm...ser faktisk litt 'renere' ut i den fargen... ;-)

@lpher