TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Polsk Supra til 108.000

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #24753  av @lpher
 
Whats wrong with this picture? ;-)

http://www.mobile.de/SIDn.9JvXxSSBFFKvU ... 926&top=41&

På hovedbilde (exteriør, bak) ser den grei ut...eneste hick-up'en er at den har amerikanske sidemakeringslys...på en ellers euroutseende supra...baklysene er ihvertfal eurotype...

Klikker man for å 'se flere biler' så ser man følgende:

Bilde2, interiør:
Skikkelig ille plastikk-tre dash det eneste å sette fingeren på...manuell kasse....foresten er Toyota logon på rattet sølvfarget?!

Bilde3, exteriør front:
Greit nok...euro hood-scoop...ser ut som panser gaps'ene er noenlunde også...ser greit ut...

Bilde4, bagasjerommet:
Her begynner det å skrante...her er det plutselig andre baklys på bilen....USA-type...what gives?! ;-) ...det ser også ut som om bilen har stått åpen noen år etter støvet på baksetet å dømme...ellers mangler det jo en hel del her da...som riktignok er nevnt i annonsen.... ;-)

Bilde5, interiør bak:
her mangler elektronikken/hjernen til den oljeavkjølte bakakslingen/diffen...noe som skulle peke på at dette er en USA-utgave...
Men om det ER en USA utgave mangler den høytalerkassene også ser jeg...som også er US-only (og JDM) ;-)

SÃ¥...min beste gjetning er vel at alle bildene bortsett fra bilde 4 & 5 er av en helt annen bil...eller? ;-)

Anyone else? ...og jo...jeg har det kjedelig på jobb idag! ;-)

@lpher

 #24764  av chris
 
For å si det sånn, jeg ville ikke akkurat satsa på den der :D

 #24778  av Ninjamannen78
 
Kanskje det er en tysk vraka bil som har blitt bygd opp igjen, av en som ikke var helt stødig på hva han gjorde?

 #24784  av @lpher
 
Ninjamannen78 skrev:Kanskje det er en tysk vraka bil som har blitt bygd opp igjen, av en som ikke var helt stødig på hva han gjorde?
Heller litt mot den løsningen jeg og... ;-)

Ikke det at det spiller noen rolle...men det var bare så kjedelig på jobb i dag...så fant jeg denne mysterie-supran ;-)

@lpher