TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Iversen´s -94 Supra. Downgrade?

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #355008  av 2fast4u
 
iverzen skrev:
celicagt4205nord skrev:tror ikke are er så mye her inne,du kan jo bare søke opp navnet hans på opplysningen,han bor i Elverum.
Prøvde å søke på Are Ourum, men fikk ingen treff.

Prøv her: http://ouromauto.no/startside.html

:wink:
 #355115  av iverzen
 
Stiansen skrev:Ble handel skjønner jeg? Bilen er visst observert i Trondheim. Gjerne ta kontakt på PM :)
Hmm..det er da ikke meg:P Skal ikke hente før på Lørdag hvis værgudene er på min side.
 #355138  av iverzen
 
Oljeforbruket kom mest sannsynlig av slitte stempelfjører Iflg Are.. Det blir litt kostbart og bytte på en allerede kostbar bil. Spørs om ikke selger må gå litt ned i pris her..
 #355159  av sindrejl
 
slitte stempelfjører på en nyoverhalt motor?
 #355173  av Rayho
 
Vet at den trengte seg en god overhaling etter mange, mange sesonger på bane både på banetreff og i løp. Du må få dokumentasjon på at den overhalinga er utført. Det med at det bare skyldes dårlig turbo ville i allefall ikke jeg tatt for god fisk.
 #355201  av iverzen
 
Rayho skrev:Vet at den trengte seg en god overhaling etter mange, mange sesonger på bane både på banetreff og i løp. Du må få dokumentasjon på at den overhalinga er utført. Det med at det bare skyldes dårlig turbo ville i allefall ikke jeg tatt for god fisk.
Hvordan og hva nøyaktig vet du om det? Send PM.
 #355526  av iverzen
 
celicat23 skrev:Grattis med pen supra. Fikk du noen papirer på at den faktisk var overhalt?
Nei det fikk jeg ikke..skal overhale den selv til vinters:P
Da blir det smidde stempel og andre råder...kanskje:)
 #355532  av 2fast4u
 
iverzen skrev:Da var bilen hentet..:P
Gratulere med ny bil, pen farge på denne. :P

:wink:
 #355555  av tojo
 
Grattis med pen rå bil :-)
 #357146  av Stiansen
 
iverzen skrev:Noen som vet hvilke bremser som sitter fremme? Er det Grex eller D2?
Må ha nye bremseskiver da de som står på er defekte..
Grex ;)