TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Iversen´s -94 Supra. Downgrade?

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #421692  av Audun F
 
iverzen skrev:Forandring fryder..
Meget pent! :) Ser ut som om den er penere uten spoilern ;) Men det er vel en smakssak kanskje...

Anyways - er det folie? Syntes jeg ser de gamle stickersene på siden og bak?
 #421698  av iverzen
 
Skal tenke litt på om det blir uten spoiler,,blir hel lakkering så får se:) det var folie (dekaler) , men de er tatt vekk
 #421704  av Audun F
 
iverzen skrev:Skal tenke litt på om det blir uten spoiler,,blir hel lakkering så får se:) det var folie (dekaler) , men de er tatt vekk
Så, du har bare tatt av klistremerkene? Syntes bilen din så veldig fresh ut i fargen, så trodde fargen var ny :D
 #421714  av iverzen
 
Audun F skrev:
iverzen skrev:Skal tenke litt på om det blir uten spoiler,,blir hel lakkering så får se:) det var folie (dekaler) , men de er tatt vekk
Så, du har bare tatt av klistremerkene? Syntes bilen din så veldig fresh ut i fargen, så trodde fargen var ny :D
Har fått en skade etter et party telt som vinden ødela..samtidig har dekalene satt sine spor etter seg så lakkering blir det:)
Men jeg kjenner at det vokste litt på meg uten vinge..hva tror dere?
 #421785  av 3rlend
 
Jeg stemmer nei :p
Vinger er jo en stor del av supraen.
Mn mulig det ser bedre ut i virkeligheten, får snike på når jeg kommer hjem :)
 #421799  av ArildM
 
Njaaa, jeg er i tvil. Liker den marginalt bedre med vinge :)
 #421806  av iverzen
 
Skal få tatt flere bilder, men jeg sier meg enig i at den er marginalt penere med vinge.. Er så sykt pene linjer på bilen i seg selv.
 #422000  av toysupra
 
Hmm , trudde du hadde solgt bilen:) var vell ikke du som kjørte på "Night of thunder" i sommer?Burde å kjent deg igjen tiltross for det mange år siden jeg har sett deg.
 #422017  av iverzen
 
toysupra skrev:Hmm , trudde du hadde solgt bilen:) var vell ikke du som kjørte på "Night of thunder" i sommer?Burde å kjent deg igjen tiltross for det mange år siden jeg har sett deg.
Den er ikke solgt nei:) Folk vil ikke betale så da har jeg den selv. Det var faktisk ikke meg på Night of thunder. Naboen min fikk lov å være sjåfør mens jeg var på hytta:)
 #422031  av toysupra
 
Hørtes kjent ut, har jo min bil enda selv.
Den er jo stikk motsatt av din bil,men ikke noe letter å selge:) men jeg har ingen brå hast, flott å kjøre supra innimellom selv om den er veldig slapp i forhold til din, så ut som den gikk bra for å si det sånn:) morro med slik effekt.
 #440929  av iverzen
 
Lenge siden siste post nå..driver og vurderer og ¨orignalifisere¨bilen. Dette for og slippe pes ved PKK eller utekontroll. Lurer på og bytte til twinturboer og eksos med cat og potte. Samtidig spiller vel kammer, kompressjon og dyser mye inn på CO. Hadde ikke lyst og bli avskilta liksom. Forslag eller innspill?