TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 2JZ clutch - OS Giken 3-plater

  • Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #410239  av arong
 
Noken innpå her som har vore borti denne typen clutch før?
Har ein slik clutch i min Supra MK4, men har et problem med at dei tappane som holder mellomplatene på plass har knekt. Med mellomplater meiner eg dei som ligger
mellom lamellene, heiter sikkert noke anna men.. :)
Skjønner ikkje heilt kordan eller korfor det har skjedd, syns eg har lest at denne clutchen skal tåle 1200whp. Har ca 600whp og 770wnm nå, så skal jo tåle effekten..

Merka at det var noke som ikkje stemnte når eg var utpå veien og testa doningen, begynte å slure på 4. og 5. gir i tillegg til at det var ein jævlig skrapelyd
når eg hadde clutch'en i midtposisjon, altså mellom innkobla og utkobla. Lagde ikkje noke lyd når den va kobla inn eller når den var kobla ut.
Kan jo nevne at eg brukte bilen ganske hardt før på dagen, er jo driftebil, så blei ein del clutch-sparking på 3. og 4. gir..

Noken som har ein formeining eller to om dette..?

Og er det noken som veit om noken i Norge som kan levere overhalings-kit til denne type clutch? Har prøvd å søkt rundt på nettet, men ser ut til at eg må bestille
fra USA, noke eg egentlig ikkje har tid til iom eg helst skulle hatt clutch til helga som kommer :roll:

Går ut i fra at eg kun trenger nye mellomplater, eller..?


Takker for innspill :D
Slik skal dei sjå ut
Slik skal dei sjå ut
IMG_1519.JPG (1.1 MiB) Vist 2231 ganger
Slik ser dei ut..
Slik ser dei ut..
IMG_1518.JPG (1.15 MiB) Vist 2231 ganger
IMG_1530.JPG
IMG_1530.JPG (980.9 kiB) Vist 2231 ganger
IMG_1533.JPG
IMG_1533.JPG (982.38 kiB) Vist 2231 ganger
IMG_1537.JPG
IMG_1537.JPG (956.09 kiB) Vist 2231 ganger