TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Trenger hjelp!

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #415327  av pirkka
 
Supra vil ikke starte ingen gnist :roll: har målt bege camsenorene ser greit 1.200 ohm.Men veivsensor bare 1.084 ohm kan sensor vere kaput :?: noen som vet flere muligheter jeg kan leite etter :roll:. (Motor bare stopet klarte starte igjen men hørtes som totakter mye eksossmell)
 #415332  av tojo
 
Har du tatt diagnosetest?
Om ikke se : http://mkiv.com/techarticles/engine_cod ... codes.html
 #415334  av bjornalf
 
sjekka plugga regner jeg med? slet mye med plugger for noen år siden... irridium skit.... :(

toyota deler slutter sjelden bare å funke så ville sjekket alt som kan gå i stykker først, plugger å evt noe arbeid du nettop har gjort på bilen... elektronisk etc :)
 #415349  av et_casey
 
Kan trigger hjulet være løsnet?
Dette har skjedd med mange.
 #415359  av pirkka
 
bjornalf skrev:sjekka plugga regner jeg med? slet mye med plugger for noen år siden... irridium skit.... :(

toyota deler slutter sjelden bare å funke så ville sjekket alt som kan gå i stykker først, plugger å evt noe arbeid du nettop har gjort på bilen... elektronisk etc :)
Har kontrolert og renset plugger ser fin dem HKS irridium.Bilen stopet uten forvarsel på 40 sone :roll: Har ikke rørt noen elektronik
 #415360  av pirkka
 
et_casey skrev:Kan trigger hjulet være løsnet?
Dette har skjedd med mange.
Nei.Snakket med Toyota Holmestrand han hvis veivsensor ohms er så lav kan vere kaput så morgen kommer nyt sensor :D
 #415362  av pirkka
 
Takk for hjelp så langt flere forslag er velkommen :D er ikke akkurat spesialist på bilelektronik (og ikke skrive norsk heller):wink: men lærer ettervert
 #416340  av pirkka
 
Da går Supra igjen :D tennigsmodul/igniter kaput.Fikk låne tenningsmodul av kodalracing for og teste og nå er alt i orden igjen(1000 takk Kim :D )