TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Passer disse dysene rett pÃ¥ jdm supra med 2jz-gte?

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #419755  av Cosworthz
 
passer disse dysene rett på jdm supra med 2jz-gte?

http://store.driftmotion.com/static/i-6 ... s6high.php

er ute etter rundt 500rwhp på min supra, er ikke så veldig hypp på
ombygging med ny fuelrails og div. så kom gjerne med forslag til hvilken type dyse som vil passe best her vis de ovenfor ikke er aktuelt
 #419831  av Radial
 
eneste du trenger i tillegg til dyser og fuelrail, er vel nye kontakter for strøm til de nye dysene.... og en spacer/adapter som skal få dysene til å fysisk passe nedi innsugsmanifolden trur jeg.
 #419865  av Radial
 
Dysene du har linka til er "Top-Feed" (akkurat som Cosworth dyser).

2JZ-GTE orginal-dyser (og da selvsagt fuelrail) bruker "Side-feed".... i disse fuelrail'ene passer da KUN Side-feed dyser.

du får opptil 800cc SARD dyser elns til sidefeed....RHDjapan.com har dette, men det koster litt.



De Siemens-dysene krever mye mer enn det som står der......
-Du må ha en Fuelrail for Topfeed, som passer innsuget til 2JZ
-Kontaktene må du også kjøpe, men er trolig av standard Bosch-type.
-Adapteren du trenger nedi selve manifolden (for å få top-feed dyser til å passe) følger gjerne med Fuelrailen du velger.... :)
 #419915  av Supramk3turbo
 
Jeg kjøpte fra RHD japan. Sard 850 dyser som passer rett i orginale fuel railen samt de orginale kontaktene passer også. Sparer deg for en del arbeid, i det store å hele tror jeg ikke det koster så mye mere heller.

Bare pass på at det er høy ohms dyser. da det er kun dette som fungerer på JDM 2jz.
 #422396  av Cosworthz
 
sjekker litt dyser på rhdjapan!

hva er forskjellen på SARD Fuel Injectors Set - 800cc High imp for kr 3700 NOK

og

SARD Fuel Injectors Set - 850cc high imp for kr 7800 NOK


???

veldig prisforskjell værtfall

det følger med collars, clips og bolts med 850cc, trenger man slike på 650cc eller 800cc -dyse settene? da jeg ser at de kun følger på 850cc settet
greit å vite før jeg bestiller så det blir rett ;)

sikter på rundt 500whp, så er vel ikke vits i å kjøpe de største, dyrest og groveste