Har fått ett tilbud på en AEM safc til latterlige 1500kr...brand New.
Den har clamp&hold på map sensoren til ECU etz og virker som ett godt alternativ til Standalone som er minst 4 ganger prisen.
Noen som har erfaringer med safc? Eventuelt noen som mapper sånnt?
Skulle sikkert fått til noe selv men må være bedre å få gjort det av noen med Litt peiling.
Hva tror folket?
Tenkte å hive det i JZX'n sammen med noen 650 dyser og sikte meg inn på 400 hjulhester...har singelsnurre som orker 470 ponnier.
Den har clamp&hold på map sensoren til ECU etz og virker som ett godt alternativ til Standalone som er minst 4 ganger prisen.
Noen som har erfaringer med safc? Eventuelt noen som mapper sånnt?
Skulle sikkert fått til noe selv men må være bedre å få gjort det av noen med Litt peiling.
Hva tror folket?
Tenkte å hive det i JZX'n sammen med noen 650 dyser og sikte meg inn på 400 hjulhester...har singelsnurre som orker 470 ponnier.
- 2004 Ssangyong Rexton 270XDi
- 1993 JZX90 Mark II. 1JZ-GTE, BW S200SX-RS51, Megasquirt MS3x.
x - Jeep Gr. Cherokee 4.0
x - 1992 Volvo 940GL
x - 1989 Volvo 740 GL/TIC 232hk@1bar
x - 1987 Suzuki TS-125ER
- 1993 JZX90 Mark II. 1JZ-GTE, BW S200SX-RS51, Megasquirt MS3x.
x - Jeep Gr. Cherokee 4.0
x - 1992 Volvo 940GL
x - 1989 Volvo 740 GL/TIC 232hk@1bar
x - 1987 Suzuki TS-125ER