TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • MKIV RHD Engine Breather kit ?

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #421536  av Radial
 
er du gal mann, du må sveise inn an-12 koblingene på ventildeksla også... så det betyr nesten 5000kr for noe du ikke engang kan skru på motoren.... ikke engang ventildekselpakninger følger med :) haha
 #421542  av AndersDuda
 
Radial skrev:er du gal mann, du må sveise inn an-12 koblingene på ventildeksla også... så det betyr nesten 5000kr for noe du ikke engang kan skru på motoren.... ikke engang ventildekselpakninger følger med :) haha
heheh, ja akkurat den siden hadde stiv pris .. men fant noen billigere :) man får kjøpt ventildeksel med an koblinger på til en grei sum også :)

men var egentlig ute etter å vite om det var mulig å få tak i i det hele tatt .. for jeg hadde ikke funnet noe før .. men så plutseliig fant jeg på flere steder :) må lære å lete litt bedre :lol:
 #421615  av azt
 
vurderer å selge mitt hjemme lagde catch tank hvis interessert..
Vedlegg
Untitled.jpg
Untitled.jpg (114.93 kiB) Vist 6320 ganger
 #421621  av sindrejl
 
Kjøpte en tank på Thorsov jeg og bruker noen enkle slanger, fungerer mer enn bra nok ;)
 #421623  av Stiansen
 
Jeg har dette Powerhouse kitet på min bil, riktignok LHD men samme kitet.
Med den effekten du skal kjøre (BPU slik jeg tolker det) så har du overhodet ikke bruk for noe så stort som det kitet der. Du klarer deg nok lenge med en løsning lik den Sindre har valgt og spar deg mange 1000 kr.
 #421628  av AndersDuda
 
Stiansen skrev:Jeg har dette Powerhouse kitet på min bil, riktignok LHD men samme kitet.
Med den effekten du skal kjøre (BPU slik jeg tolker det) så har du overhodet ikke bruk for noe så stort som det kitet der. Du klarer deg nok lenge med en løsning lik den Sindre har valgt og spar deg mange 1000 kr.

okey :)

jeg er litt frista til å bygge om til singelturbo +++ til våren .. men vet ikke enda ! men tenker også at jeg vill jo lage ting til skikkelig når man først skal knøde med det :)
 #421630  av Stiansen
 
AndersDuda skrev:
Stiansen skrev:Jeg har dette Powerhouse kitet på min bil, riktignok LHD men samme kitet.
Med den effekten du skal kjøre (BPU slik jeg tolker det) så har du overhodet ikke bruk for noe så stort som det kitet der. Du klarer deg nok lenge med en løsning lik den Sindre har valgt og spar deg mange 1000 kr.

okey :)

jeg er litt frista til å bygge om til singelturbo +++ til våren .. men vet ikke enda ! men tenker også at jeg vill jo lage ting til skikkelig når man først skal knøde med det :)
Jo, men her snakker vi kanskje 800hk++ før det er nødvendig med et såppass til system. ;)
 #421631  av AndersDuda
 
Stiansen skrev:
AndersDuda skrev:
Stiansen skrev:Jeg har dette Powerhouse kitet på min bil, riktignok LHD men samme kitet.
Med den effekten du skal kjøre (BPU slik jeg tolker det) så har du overhodet ikke bruk for noe så stort som det kitet der. Du klarer deg nok lenge med en løsning lik den Sindre har valgt og spar deg mange 1000 kr.

okey :)

jeg er litt frista til å bygge om til singelturbo +++ til våren .. men vet ikke enda ! men tenker også at jeg vill jo lage ting til skikkelig når man først skal knøde med det :)
Jo, men her snakker vi kanskje 800hk++ før det er nødvendig med et såppass til system. ;)

jaa, det er sant :) men vill jo ha ett som ser bra ut også ;) men blir nokk litt overkill med PowerHouse sitt :)