TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lette ledningsnett 2jz

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #422712  av jza80
 
Har en bil som skal brukes på bane, med orginal hjerne.
abs, traction control osv, er ikke i bruk.

Er det noen som har en oversikt over hvilke ledninger man trenger?
Eller er det bare å fjerne alt som har med abs og trac å gjøre?

Takk for innspill!
 #422737  av bjornalf
 
Dette er mye jobb... Hele mitt lednings nett veide ca 25kg. Alt på hele bilen å fjerne alt så må du demontere alt i interiøret pedaler osv, skjermene forran må bort for å komme til.

My kapping osv senere så finner du nok ut av det... Men du sparer deg mue jobb å bare legge opp nytt.

Som meg, men har datasprut. Sitter vell igjen med kanskje 3 kg ledninger.

Du må bare finne pinouten fa ecu. Så følge di ledingen du må ha. Kommer til å ta sikkert en uke med 4 timers økter i slengen.
Er mye edderkoppspinn inne i det originale skiten :)
 #422741  av TBS
 
bjornalf skrev:Dette er mye jobb... Hele mitt lednings nett veide ca 25kg. Alt på hele bilen å fjerne alt så må du demontere alt i interiøret pedaler osv, skjermene forran må bort for å komme til.

My kapping osv senere så finner du nok ut av det... Men du sparer deg mue jobb å bare legge opp nytt.

Som meg, men har datasprut. Sitter vell igjen med kanskje 3 kg ledninger.

Du må bare finne pinouten fa ecu. Så følge di ledingen du må ha. Kommer til å ta sikkert en uke med 4 timers økter i slengen.
Er mye edderkoppspinn inne i det originale skiten :)

Jeg fjerna alt av traction, og alle de vakum ventilene til twinturboene, bare snitte opp hele dritten og legge det utover stuegulvet med et skjema så er det ikke så gæernt :) tok ikke mer enn en en litt lengre kvelds økt, var verre å ''parre'' 2jz med mk3 supran'
 #422770  av jza80
 
Alt inni bilen er fjernet.
Det er ledningsnettet til motoremn jeg tenkte å rydde opp i.
Jeg bare lurte på om det er noe orginal hjernen trenger av signal, fra trac, abs el. For å fungere normalt.
Slik at jeg ikke klipper bort noe som trenges.