TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • God mapper av Megasquirt pÃ¥ østlandet

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #423177  av Radial
 
Noen som veit om en god mapper av Megasqirt? Bor i Lillestrøm, hadde vært fint å slippe reisen helt til Hålland tuning på vestlandet for mapping :P
Skal grovmappe veldig mye selv på en lokal bussbakaksel med bremser, sette opp bankesensora riktig etc, men finmappinga må tas i en skikkelig benk.

Er ett MS3 med ms3x kort :)


De jeg "vet" om er:
FMS performance aka. Flissundet Motorservice
je-engineering (Aurskog?)
Volden Racing
PCB Auto (satan å dyr, 10k)

Men ingen har noen erfaringer...
 #423179  av Supramk3turbo
 
Tja, da må det vell bli han Christer hos PBC, han er dyr men også meget dreven. Eneste negative med han er vell at han har en tendens til å ta på seg litt for mye jobb :)

Ganske sikker på at jeg har sett han mappe megasquirt før :)
 #423183  av Radial
 
Ja, veit godt om Christer...hehe.
Han bruker rulla til KRB, så da kan man like godt velge KRB og :P
Veit KRB ikke er sånn super-gira på Megasquirt-mapping men..hehe
 #423341  av Radial
 
JE-Engineering hadde solgt rulla si gitt..haha, jaja får leite videre... :)
 #425064  av steffen karlstad
 
Krister pbc auto jobber på Kvickstop strømmen han som mekaniker nå! Men tar vell på seg noe timing enda
 #425071  av Radial
 
Har hørt mye godt om Christer, men han er så sykt dyr a gitt :) Også låner han rulla til KRB for det meste forstod jeg... men han har god peiling på JZ-motorer da.

Volden har vært frampå hele veien, svarer iløpet av 2 timer på mail, er svært positiv og har mye gode resultater å vise til.... så Alm-gjengen fikk benka Audi'n sin der for ikke lenge sia.
Han har også egen dynapac, noe jeg ser på som en fordel :)

Trolig blir det Volden, må bare få fyra denna 1JZ'en nå :) straks ferdig, men ting tar tid når man jobber i -20/30 grader og alt av ledninger og loddebolter er like kalde ;)