TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • LED baklamper mkiv

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #424895  av SupraVVT-i
 
Hei!

Noen her inne som har bygd om baklampene sine til LED ?? evt kjøpt ferdige?
Lest og sett endel rundt på nettet nå.. ser at top secret lagde det, men ikke nå lenger.
Ellers er det mye hjemmelaget ser jeg..
Vedlegg
LED
LED
l.jpg (38.7 kiB) Vist 3651 ganger
LED
LED
img_5811o8cb6.jpg (109.84 kiB) Vist 3651 ganger
 #424908  av Zepticon
 
Etter min mening, så er det svært svært få led conversions som ser bra ut. Den du linker over ser etter min mening "billig" ut. Du kjører en sportsbil som koster en del, og da er det kjipern med "biltema" style lys.

Er nesten en skam å si det, men skal du style lys, så ville jeg sett mot Audi. Der er utrolig flinke på å lage stilige og eksklusive lys. Jeg er sikker på at det er mulig å få supraen til å se bra ut med LED, men det må gjøres skikkelig, og da blir det mye jobb.
Sist redigert av Zepticon den 01 feb 2013 14:32, redigert 1 gang totalt.
 #424910  av Andrepedersen
 
Enig der.. Blir alt for nymotens på en gammel bil!
 #424915  av SupraVVT-i
 
ja enig i at de fleste ser jalla ut.. Er nettopp det, skal det gjøres så må det bli pent og nøytralt/clean..

Derfor jeg lurer på om noen har gjort noe lignende her?
 #424919  av ArildM
 
Jeg vil ikke ha gjort det. LED hører ikke til på biler fra denne tidsperiden, serlig ikke en kommende klassiker som Supra. Gjør du endringer så blir den mindre verdt, så behold i alle fall muligheten til å reversere eventuelle endringer.
 #424974  av SupraVVT-i
 
jess, sant det.. Så tenkte evt bare å kjøpe et sett med brukte lamper for å prøve, men koster jo litt. Så blir nok ikke noe av. Men hadde vært artig og visst om noen her har prøvd og faktisk fått til en ok look.. ikke sett noen her til lands med det enda.
 #424978  av ArildM
 
Sant nok :) Det er jo sånn sett "bare" lyktene og de kan jo skiftes tilbake igjen om det ikke blir bra. Ellers så er det jo litt morsomt med noe som ikke andre har :)