TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ny bruker - tips?

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #429290  av Henrik...
 
Hei

registrerte meg her for å få litt Toyota-relatert hjelp :) Er en gutt på 25 som for tida kjører en E36 M3, som jeg kjøpte i fjor høst. Før dette kjørte jeg en Sierra Cosworth i 3 år. TIl høsten er det mulig jeg skal begynne å studere, og da er det en liten fare for at M3'n ryker. Men jeg er latterlig glad i bil, så da er tanken å eventuelt kjøpe en kosebil uten skilter til litt prøveskilt-kjøring+banekjøring. Og til denne bruken er jo Supra et godt alternativ. Singelturbo Mk4 Supra er jo drømmen 8)

Så spørsmålet er egentlig, hva må man ut med for en MK4 med enten singelturbo eller twinturbo i grei stand, med kanskje rundt 400 hester? tenker da på en høyrestyrt som ikke lar seg registrere. Ser det er en hvit en på finn.no til 99 000. Får man "en del" å velge i til 100 000?

Veit man får en del Skyline varianter til 80-100 000, hvertfall fra hva jeg har sett tidligere. Andre biler kan være aktuelt, lov å komme med forslag til det å.

Takk for eventuell hjelp :)
 #429293  av Emil_L
 
Har ikke noe erfaring annet enn finn ang pris på supra, men ser dem ligger til 100k ish pris uten skilter.
 #429301  av ArildM
 
Tror ikke det er noe fasitsvar, følg med på Finn/AutoDB så dukker det nok opp noe.
Genial driftebil da :)
 #429534  av Tribalti
 
Du kan jo prøve å ta kontakt med import-firmaer, da får du somregel den infoen du vil ha osv.

Ove Harlem, hos Driftmonkey er en du kan snakke med bl.a (http://jdmgarage.no/)
SÃ¥ har du jo japan-auto.