TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • RÃ¥d/tips ang Supra MKIV

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #435799  av Andrepedersen
 
olemoda skrev:Hei.
Ang skyline og supra så er jo skylinen min banebil.
Men mtp på utstyr, og utseende både inni og utenpå så e det jo ingen tvil om at supraen e 10 ganger råere =)
Fetere motor og =)

Men jeg kan godt møte deg en dag ja hvis du bor i Bergen. så kan du få ta en titt på den.

Det høres bra ut!
Det gleder jeg meg til!
 #435800  av olemoda
 
sendte deg pm, send meg mld på 40233790
 #437802  av Andrepedersen
 
Tenker litt på den Hvite supran som ligger på finn.no til 269.000 kr.
Kan noen her fortelle meg om det er en god pris eller er den overpriset?

Den har noen skjønnhetsfeil+er gått litt langt. Men tenker å ha bilen en god stund.
Synes selv den er litt i overkant av hva jeg vill betale, da det gikk en for 249t.kr som hadde felger, senk, eksos mm.

Burde jeg vente på en bedre? hva sier dere? suprafolket må delta i debatten å hjelpe en framtidig supraeier nå!!
 #437883  av Andrepedersen
 
Er veldig rart at et forum med så mange medlemmer, så er det ingen som reposter?? :(
 #437885  av ArildM
 
Vet ikke så mye om supra at jeg vil svare :oops:
 #437894  av Andrepedersen
 
ArildM skrev:Vet ikke så mye om supra at jeg vil svare :oops:

Har slått den ifra meg uansett. De ville ikke diskutere prisen i det hele tatt. Bydde den 235tkr uten bpu oppgraderingene. Hørte ingenting fra dem, å dessuten gikk det evigheter før en fikk svar fra dem pr. epost noe som ikke gjore kjøpet mer innteresant.

Er for mye som må gjøres og utbedres på den, til at den prisen er fornuftig. Så venter nokk til en bedre kommer !
 #437897  av ArildM
 
Høres lurt ut. En "billig" inngangsbil trenger ikke alltid være den beste måten å bli eier av drømmebilen på :)
 #437907  av Andrepedersen
 
pirkka skrev:Du kan hente Supra fra England selv å spare penger http://www.pistonheads.com

Er sikkert ingen dum idé, har aldri gjort noe lignende og tenker at det er en del å sette seg inn i. Hvor mye koster det å få dem på skilt i norge?
 #437917  av Andrepedersen
 
pirkka skrev:du få se http://www.vegvesen.no der finner du alt hva du må gjøre og hva det koster
Har skjekka litt nå, og det kan se ut som at det er mye styr med det + at det er ikke sikkert det blir så ekstremt mye billigere.
Tror jeg heller venter å ser om at det dukker opp en bra en på finn fram til neste sommer
 #437926  av Stiansen
 
Gjør det enkelt du, ta kontakt med Bjørnalf (Bjørnalf Børelv) så får du han til å hjelpe deg med det der. Han har tatt inn flere biler såvidt jeg kjenner til og er nok en av de største ressursene når det kommer til Supra i Norge. Han finner garantert en bil som både han og du er fornøyd med!
 #437928  av ArildM
 
Det høres ut som et meget godt råd :) Tenkte å si at det var noen her på forumet som importerer Supra, men kom ikke på hvem :)
 #437941  av Andrepedersen
 
Har snakket med han en del om det her, så vi får se hva han finner. Skal jeg importere, skal bilen være i forhold til mine kriterier. Vill ikke ha en rød eller grønnblå
 #437998  av Stiansen
 
Andrepedersen skrev:Har snakket med han en del om det her, så vi får se hva han finner. Skal jeg importere, skal bilen være i forhold til mine kriterier. Vill ikke ha en rød eller grønnblå
Det er jeg helt sikker på at han finner til deg, men prisen blir jo etter kriteriene også da :)