TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • PÃ¥ jakt etter Supra mkiv

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #434804  av bjune87
 
Godt å høre :) flybiletten er bestilt så skal nok hjem til meg :) var ikke til salgs btw. Sendte han en melding med bud siden jeg ikke var kjapp nok i sommer
 #434810  av NosliW
 
Er som sagt banekjørt denne bilen, noen ide om hvorfor denne bilen bytter eiere så ofte Stian? Veldig fin bil å se på uten tvil, men er vel noe småplokk med bilen UTEN at jeg skal si det helt sikkert. Men var værtfall det når forrige eier hadde den i sommer!
 #434821  av Supra90
 
Hadde dratt til tyskland og sett etter en venstre styrt for import, ellers dukker det en kjelden gang på finn.no som er bra prisa :)
 #434834  av Stiansen
 
NosliW skrev:Er som sagt banekjørt denne bilen, noen ide om hvorfor denne bilen bytter eiere så ofte Stian? Veldig fin bil å se på uten tvil, men er vel noe småplokk med bilen UTEN at jeg skal si det helt sikkert. Men var værtfall det når forrige eier hadde den i sommer!
Det var noe småplukk med den når nåværende eier kjøpte den, men alt det ble ordna opp dagen etter han henta den.
Hvorfor den har bytta eier så ofte har jeg egentlig ikke noe godt svar på, men han som hadde den først i år er en person som bytter bil mange ganger i løpet av et år så det var ikke så overraskende at han gjorde det.

Jeg har hvertfall ikke noe negativt å si om den bilen :)

Og at den er banekjørt er vel ikke noe stort problem, det er vel et par ganger det har blitt gjort og det tåler bilene fint. Jeg har kjørt min egen på bane flere ganger selv også, men sånne biler blir sjelden piska rundt banen runde etter runde slik som et 30-runders Gatebil Extreme løp. ;) Alle som har en Supra burde prøve den på bane for det er artig! :)
 #434948  av Andrepedersen
 
Den låg jo ganske rimelig i pris ute på finn, når den låg der. Var det så mye gale med den at dere ikke ble enige?
 #435226  av NosliW
 
Noen her som kjøpte denne? :)