TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • PÃ¥ jakt etter Supra mkiv

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #434481  av bjune87
 
Hey
Er på jakt etter en Supra mkiv men ikke veldig mye av de til salgs om dagen. Er disse årstid baserte biler til salg eller er det kamp om bilen når det først blir lagt ut en?
Er på leit etter en Uk/JDM, hadde håpet å ikke bikke 350 000kr.
Noen som vet om noen jeg kan kontakte?
 #434516  av Gjertsen
 
Hvorfor kjøpe høyrestyrt til 350 når du kan få venstrestyrt for 50.000 til?
Er noen høyre styrte på finn.

Eller så er alt til salgs til rett pris!?
Har selv euro utgave fra tyskland
 #434519  av bjornalf
 
kan skaffe uk spec supra til rundt 250k-350 levert til deg på skilt. 6 trinns biler

auto kanskje noe billigere.

det viktigste er at du må ha penger for bilen. altså kjøpesummen på bil, uten avgift. eller et depositum som ikke tilbakebetales om du ombestemmer deg.

ca 30k

add meg på facebook om dette høres interisangt ut. bjørnalf børelv
 #434559  av acer
 
bjornalf skrev:kan skaffe uk spec supra til rundt 250k-350 levert til deg på skilt. 6 trinns biler

auto kanskje noe billigere.

det viktigste er at du må ha penger for bilen. altså kjøpesummen på bil, uten avgift. eller et depositum som ikke tilbakebetales om du ombestemmer deg.

ca 30k

add meg på facebook om dette høres interisangt ut. bjørnalf børelv
Skaffer du Eurospec LHD Supra også?
 #434582  av bjornalf
 
acer skrev:
bjornalf skrev:kan skaffe uk spec supra til rundt 250k-350 levert til deg på skilt. 6 trinns biler

auto kanskje noe billigere.

det viktigste er at du må ha penger for bilen. altså kjøpesummen på bil, uten avgift. eller et depositum som ikke tilbakebetales om du ombestemmer deg.

ca 30k

add meg på facebook om dette høres interisangt ut. bjørnalf børelv
Skaffer du Eurospec LHD Supra også?
ja kan skaffe LHD biler også... ;) men disse er noe dyrere...

takker stian :)
 #434601  av bjune87
 
Hei, takk for svar men fant en her om dagen jeg har bestemt meg for.
Ser det er flere av dere som har hatt Supra tidligere å lurer litt på hvordan lett/vanskelig det er å få solgt disse videre og hvordan de holder seg i pris med tiden?
Blir en høyre rattet..
 #434750  av NosliW
 
bjune87 skrev:Hei, takk for svar men fant en her om dagen jeg har bestemt meg for.
Ser det er flere av dere som har hatt Supra tidligere å lurer litt på hvordan lett/vanskelig det er å få solgt disse videre og hvordan de holder seg i pris med tiden?
Blir en høyre rattet..

Hvilken bil er det du har sett deg ut? :) Har solgt både skyline's og supra's og kan være så som så med salget, solgte en i sommer på 3-4 dager mens jeg hadde en r33 som jeg brukte hele sommeren på å bli kvitt. Det er jo bare en liten håndfull SERIØSE kjøpere på slike biler, føler også at det går mye lettere å selge så fort det blir vår. Lenger utpå sommeren så setter folk som regel ned prisene for å bli kvitt bilene samt at det er flere biler å velge mellom.
Supra har jo ikke blitt noe billigere de siste årene, men ser tendenser til at prisene synker litt nå. Blir morro å se til neste sommer hva disse bilene går for! :)
 #434792  av NosliW
 
bjune87 skrev:viewtopic.php?f=68&t=41210

denne jeg skal opp å se på :) kikket på den i sommer men forsvant før penger ordna seg.
Skal denne selges igjen? Har jo nettopp byttet eier, 3. gang den bytter eier da i sommer elr noe?
 #434803  av Stiansen
 
Det er en meget bra bil dette her, jeg kjenner samtlige som har eid bilen og også han som eier den nå. En fin og rask bil :)