Kan anbefale deg å høre med Turbokongen vedr. grenrør.
Jeg kjøpte mitt av han, og ble svært overrasket over kvaliteten. (selv om det er ett helvete å montere, hehe, men det er det uansett grenrør etter mye lesing)
Jeg hadde ikke sjans til å ha wastegate-røret som på bildet i bilen min, så måtte gjøre mye forandringer for å få det til å passe i min bil.
Grenrøret var tiltenkt venstreratta Supra mk3'ere, mens jeg har en Høyreratta JZX90. Ergo kræsja det i alt mulig rart.
Dette er T3 Twinscroll (du kan se det 2 hull inn i eksoshuset i turboen).
Du får turboer opp til 600hk i T3 størrelser, og ikkeminst får du turboer med små eksoshus som kan spoole raskt.
Derfor gikk jeg for T3 Twinscroll helt spesifikt, og det var det nesten bare Turbokongen som kunne skaffe.
Twinscroll er good stuff. Da kan du gå opp ca ett hakk i AR-størrelse uten å miste spool. (Må selvsagt ha Twinscroll Turbo og... hjelper ikke med bare grenrøret)
Desto større turbo, desto større effekt har twinscroll. Google it, så skjønner man greia... er detta som OEM produsentene benytter for å øke effektiviteten på nye motorer blandt annet.