TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • r-154

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #440040  av azorpro
 
Hei. Er det noen som vet om det finnes tannhjul til disse girkassene? Trenger et nytt 4.gir, og counterakslingen. Selges dette noen plass? Eller er det noen som har/vet av til salgs? Eventuelt en delegirkasse.

Joakim:)
 #440044  av ST205RR
 
ja på Toyota :wink:
 #440059  av azorpro
 
Har dem ikke sluttet å produsere deler til disse girkassene da?
 #440076  av azorpro
 
Er det noen her som vet om et chassinr der det står en r-154 girkasse? Har funnet en internettside der dem selger delene, men trenger et chassinr fra en slik bil for å få fram katalogen:-)
 #440152  av Radial
 
bruk denne siden her, så finner du trolig noe brukbart.
Tips: MA-70, JZA-70 og JZX-90/100 som alle har R154 i sortimentet.

http://www.toyodiy.com/parts/q.html

Jeg får ikke opp bildene av en eller annen grunn... mulig sida har litt problemer om dagen.
 #440201  av tto010
 
De har fjernet alle bildene fra Toyodiy. Det var noe Toyota sa de måtte gjøre, aner ikke hvorfor, men det står på fremsiden av toyodiy.
 #440226  av Radial
 
Jeg var senest inne der og sjekka for 1 mnd siden, da var alt ok. Toyota kravet du nevner er fra 2009.

Er nok bare litt bugs på serveren.
 #440244  av ST205RR
 
Radial skrev:Jeg var senest inne der og sjekka for 1 mnd siden, da var alt ok. Toyota kravet du nevner er fra 2009.

Er nok bare litt bugs på serveren.

nope,alle bilder er nå borte dessverre :cry:
 #440252  av azorpro
 
men er det noen som vet helt sikkert at de selger drevene og counterakslingen? Vet at lager, skiftegafler og syncroringer finnes, men er ikke så sikker på drevene..
 #440253  av Inz4ne
 
Audun F skrev:ToyoDIY fungerer I høyeste grad, men det er nå krav om at man registrerer seg for å få tilgang til skjemaene :wink:
sorry for offtopic, men for meg så fungere ikke bildene på toyodiy selvom jeg er logget inn, hva gjør jeg galt, siden det funker for deg Audun?
 #440267  av Inz4ne
 
Så ingen slik mulighet skal se nærmer påd eti morgen kveld, begynner å bli på tide å legge seg nå.
 #440340  av azorpro
 
Er det noen her inne som har en delegirboks eller de delene jeg trenger for salg?