TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Supradeler:)

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #449521  av 300zx-tt
 
Hei

Da har jeg som trofast Nissan mann i mange år handlet meg en 2JZ fra en Supra. Har en Nissan 300ZX som er meget ombygd og påkostet+ en Skyline R34 på skilt.
Solgt min GTR R35 SPE750. 2JZ har vært min "drømmemotor" i mange år. Den har jeg planer om skal inn i 300zx etterhvert og godkjennes.

Så til spørsmålet, jeg har da nyoverhalt 2JZ blokk med topp stående, må kompletteres med dynamo, servopumpe, starter, braketter til disse, svinghjul osv...

Hvor er det beste stedet og handle slike originale deler nytt ifra? Usa? Suprastore? Titan? Hvor?

Kommer nok mere spørsmål etterhvert...
 #449533  av Stiansen
 
300zx-tt skrev:Hei

Da har jeg som trofast Nissan mann i mange år handlet meg en 2JZ fra en Supra. Har en Nissan 300ZX som er meget ombygd og påkostet+ en Skyline R34 på skilt.
Solgt min GTR R35 SPE750. 2JZ har vært min "drømmemotor" i mange år. Den har jeg planer om skal inn i 300zx etterhvert og godkjennes.

Så til spørsmålet, jeg har da nyoverhalt 2JZ blokk med topp stående, må kompletteres med dynamo, servopumpe, starter, braketter til disse, svinghjul osv...

Hvor er det beste stedet og handle slike originale deler nytt ifra? Usa? Suprastore? Titan? Hvor?

Kommer nok mere spørsmål etterhvert...
Curt Aigner hos Toyota Elmhurst i USA, han er helt rå. Ekstremt billig til å være originaldeler og det går veldig fort å få varene levert.
Send han en mail :arrow: eparts@elmhursttoyota.com
 #449534  av 300zx-tt
 
Takker for svar:) Det skal jeg gjøre.....

Kanskje han kan hjelpe meg stadfeste årsmodellen på min motor også, har motornummeret men usikker på riktig årstall....
 #449577  av Kris
 
Ja enten Toyota Elmhurst eller Whifbitz i England, de har også en del originale deler, er også ekstremt kjapp med levering.