TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ourom Racing MKIV Supras [Oppdatering vÃ¥ren 2009]

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #82697  av mr.ourom
 
Nå går det forover med delene til supran min.På vei er aem ems,dyser,trykkregulator,pumper,bredbåndslambda,5bar mapsensor++
Felger er også på vei.20" med pirelli p zero nero.
Mulig at det blir en oppgradering av stereoen også,kommer an på tida.
Hvis det er noen som er interessert kan jeg selge installasjonen bak i bilen for en grei penge.Forsterkere planet audio,audiobahn sub,alt bygd i glassfiber.Kan lakkeres i ønsket farge på forespørsel.Spiller tight og heftig.Send pm for mer info hvis interessant.
Sist redigert av mr.ourom den 29 mar 2009 18:34, redigert 14 ganger totalt.

 #82707  av Tor
 
Høres bra ut, kom med bilder da? Av bil og prosjekt ting :) Liker slikt her inne..
 #82741  av jan-erik
 
mr.ourom skrev:Nå går det forover med delene til supran min.På vei er aem ems,dyser,trykkregulator,pumper,bredbåndslambda,5bar mapsensor++
Felger er også på vei.20" med pirelli p zero nero.
Mulig at det blir en oppgradering av stereoen også,kommer an på tida.
Hvis det er noen som er interessert kan jeg selge installasjonen bak i bilen for en grei penge.Forsterkere planet audio,audiobahn sub,alt bygd i glassfiber.Kan lakkeres i ønsket farge på forespørsel.Spiller tight og heftig.Send pm for mer info hvis interessant.
Blir spennende å se hvordan dette går på bane. Morsomt å se noen bruke Supra'en så mye på bane som du gjør, uten å måtte bruke halve dagen å skru i depotet.

Kjørte selv på P zero nero i fjor på ACR, og de satt veldig bra!! Vurderer det samme igjen i år da all banekjøringa i fjor tok knekken på dem.

 #82758  av cameleon
 
Bare litt sånn fort å gæli off topic her, men hva koster slike p-zero dekk?
Vet lambo bruker de...

 #82761  av tojo
 
Blir spennende å se hvordan stereoinstallasjonen/bilen din blir for sesongen 2005!
Du kommer vel til ACR(Landstreff Nord) å viser frem stereo/bil?
 #82913  av @lpher
 
mr.ourom skrev: Nå går det forover med delene til supran min.På vei er aem ems,dyser,trykkregulator,pumper,bredbåndslambda,5bar mapsensor++
Wow! Leker ikke butikk du ?...som vanlig :D
mr.ourom skrev: Felger er også på vei.20" med pirelli p zero nero.
Holy smokes! :D Åssen felger er dette da? ..og ikke minst åssen dimensjon dekk skal disse pakkes inn i da? :D
mr.ourom skrev: Mulig at det blir en oppgradering av stereoen også,kommer an på tida.
Hmmm....blir det RH-Transel som leverandør i år også eller? :)
mr.ourom skrev: Hvis det er noen som er interessert kan jeg selge installasjonen bak i bilen for en grei penge.Forsterkere planet audio,audiobahn sub,alt bygd i glassfiber.Kan lakkeres i ønsket farge på forespørsel.Spiller tight og heftig.Send pm for mer info hvis interessant.
Dont me modest Are! :D Vi vet alle at "Tight" bare er fornavnet på hva dette oppsettet kan levere! :D

@lpher

 #83042  av sindrejl
 
det oppsettet du har i bilen må jeg bare få kommentere er rimelig sinnsykt :D Stod å hørte på ved BRS ifjor.. rista GODT for å si det slik :P
 #99249  av mr.ourom
 
Nå er felgene på plass 10" x 20" bak og 8,5" x 20" foran med ET20 innpress, så nå fyller det godt ut i skjermene.... :twisted: dekkdimensjon 285/25-20 bak og 245/30-20 foran Pirelli P ZERO NERO
Vedlegg
supra.jpg
supra.jpg (318.69 kiB) Vist 5565 ganger
 #99254  av @lpher
 
mr.ourom skrev:Nå er felgene på plass 10" x 20" bak og 8,5" x 20" foran med ET20 innpress, så nå fyller det godt ut i skjermene.... :twisted: dekkdimensjon 285/25-20 bak og 245/30-20 foran Pirelli P ZERO NERO
Naaam NAM! :D

Geir nevnte såvidt idag at du hadde fått på ny-felgene ja :D Fytti grisen...det ble rått!! :D Åssen felger er dette da? :)

Hmm....tror nesten jeg allerede må vurdere å legge inn ett bud på dem...til når de skal byttes ut gitt :D

EDIT: Kan du skaffe disse felgene i mer humane størrelser også? :)
Sist redigert av @lpher den 07 apr 2005 22:44, redigert 1 gang totalt.
 #99257  av mr.ourom
 
@lpher skrev:
mr.ourom skrev:Nå er felgene på plass 10" x 20" bak og 8,5" x 20" foran med ET20 innpress, så nå fyller det godt ut i skjermene.... :twisted: dekkdimensjon 285/25-20 bak og 245/30-20 foran Pirelli P ZERO NERO
Naaam NAM! :D

Geir nevnte såvidt idag at du hadde fått på ny-felgene ja :D Fytti grisen...det ble rått!! :D Åssen felger er dette da? :)

Hmm....tror nesten jeg allerede må vurdere å legge inn ett bud på dem...til når de skal byttes ut gitt :D
Felgene er TSW KATALUNYA 20"
 #99261  av @lpher
 
mr.ourom skrev:
Felgene er TSW KATALUNYA 20"
Oki...

Det er liksom på tide at det lar seg gjøre å skaffe felger til Supran i europa også :D

De hadde jo plenty nå jo! :D

http://www.tsw.com/new/app_guide_result ... &B1=Submit

Når jeg begynte å lete for litt over 2 år sia....var det abolutt INGEN europeiske leverandører som kunne levere felger til Supran.... :)

Er dette noe du kan skaffe, Are?
 #99263  av mr.ourom
 
@lpher skrev:
mr.ourom skrev:
Felgene er TSW KATALUNYA 20"
Oki...

Det er liksom på tide at det lar seg gjøre å skaffe felger til Supran i europa også :D

De hadde jo plenty nå jo! :D

http://www.tsw.com/new/app_guide_result ... &B1=Submit

Når jeg begynte å lete for litt over 2 år sia....var det abolutt INGEN europeiske leverandører som kunne levere felger til Supran.... :)

Er dette noe du kan skaffe, Are?
Kan skaffe diverse felger til supra med noe leveringstid

 #99351  av ST205RR
 
du har PM :D

 #99704  av jan-erik
 
Ble rått det der!! Trodde ikke jeg skulle si dette, men nå ser faktisk bremseskivene på Supra'en små ut....

Hvordan er det å kjøre med 20-profil, må vel riste ganske bra? Tenkte på kjøreturen til ACR, eller blir det på henger i år?
 #107928  av elino
 
Det har tatt sin tid, men heldigvis har diverse deler ankommet de siste ukene og dagene med MYE mas :twisted:
Etter noen ukers intense jobbing kunne "gliset" rulle ut av garasjen i går. Pinsen går med til mapping av sprutet, og det har blitt sene netter for å få dette til.
Planen er å bli ferdig med det meste av stereoen i løpet av kommende uke. Da gubben er fullt sysselsatt for å få bilen ferdig til gatebil på Våler legger jeg ut diverse bilder av gliset vårt :D :D :D

Kanskje vi sees på Våler :wink:

P.S bildene er tatt med mobiltlf. så kvaliteten er så der...
Vedlegg
Supra150505 004.jpg
Supra150505 004.jpg (147.09 kiB) Vist 5220 ganger
Pop off`en
Pop off`en
Supra150505 002.jpg (99.48 kiB) Vist 5203 ganger
Supra150505 005.jpg
Supra150505 005.jpg (149 kiB) Vist 5218 ganger
Supra150505 008.jpg
Supra150505 008.jpg (129.34 kiB) Vist 5196 ganger
Supra150505.jpg
Supra150505.jpg (122.74 kiB) Vist 5224 ganger
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 26