TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Produkter fra @lphers ;)

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

 #16307  av Dalan
 
@lpher skrev:
Dalan skrev:
jostein skrev:hehe ja de peenga ja de peenga...
Kan jeg spørre hva du betalte for spilleren :? ?
Tja.. PÃ¥ lappen stod det jo at den kosta 4.999,- da..
men så var det en linje litt under hvor det sto noe med Rabatt.. ;)
kom vel på rundt 2.700,- @lpher-style 8)
Til mitt 'forsvar' så må det sies at dette er en fjorårsmodell som vi kjøpte rimelig av leverandøren...vi har med andre ord ikke like bra kalkyler på 'vanlige' varer ;-)


@lpher
Jepp, tenkte litt på det, visste ikke helt om jeg skulle si det eller ikke, men det datt ned på tastaturet likevel.. ;)
Så dette tilbudet får nok ingen andre, akkurat nå hvertfall, for du hadde vel bare en igjen, som jeg huket ;)

Hadde blitt veldig overrasket om det var rom for sånne priser på 'vanlige' varer :wink:

 #16346  av Mr2 Mk2
 
Dalan skrev: Så dette tilbudet får nok ingen andre, akkurat nå hvertfall, for du hadde vel bare en igjen, som jeg huket ;)
Hadde blitt veldig overrasket om det var rom for sånne priser på 'vanlige' varer :wink:
Hehe skjule,skjule (dekker over)... :wink:

 #16350  av chris
 
funkes skrev:Ekstravekt.... :D
som trekker effekt :D :D :D
Begrenset hvor mye effekt som går bort om man monterer inn ny stereo, eller hva? ;) :D :D

 #16354  av Mr2 Mk2
 
chris skrev:
funkes skrev:Ekstravekt.... :D
som trekker effekt :D :D :D
Begrenset hvor mye effekt som går bort om man monterer inn ny stereo, eller hva? ;) :D :D
spørs hvordanman ser på det.. :wink:

 #16376  av tbergstad
 
Jeg fikk forhandler tilbud fra pioneer norge, pioneer deh-7500(tror den heter det) for 2700,- Sinnsykt bra spiller. den leser både mp3 og wma. og har super radio. 6v linjeutganger og greier. Pen å se på er den òg.. :wink: Anbefales på det aller varmeste..

 #16390  av chris
 
tbergstad skrev:Jeg fikk forhandler tilbud fra pioneer norge, pioneer deh-7500(tror den heter det) for 2700,- Sinnsykt bra spiller. den leser både mp3 og wma. og har super radio. 6v linjeutganger og greier. Pen å se på er den òg.. :wink: Anbefales på det aller varmeste..
Jeg har den 7300, med mp3. Knall spiller, og dritkul å se på. og pen. Eneste som irriterer meg, er at jeg ikke har funnet ut hvordan man evt kan slå av at fargene reverserer seg hvert 10. sekund eller hva det er.

 #16397  av @lpher
 
jostein skrev: spørs hvordanman ser på det.. :wink:
Har du ikke lagt merke til at bilen går kjappere når du hører på rett musikk da? ;-)

@lpher

 #16399  av @lpher
 
tbergstad skrev:Jeg fikk forhandler tilbud fra pioneer norge, pioneer deh-7500(tror den heter det) for 2700,- Sinnsykt bra spiller. den leser både mp3 og wma. og har super radio. 6v linjeutganger og greier. Pen å se på er den òg.. :wink: Anbefales på det aller varmeste..
Alle Pioneer forhandlere fikk det tilbudet ja....but to be quite honest så synes jeg at DEHP-77MP er kulere ;-)

Men...inni er de jo like ;-)

@lpher

 #16421  av Mr2 Mk2
 
om bilen går fortere er vel heller tvilsomt men...

det er faktisk bevist at man kjører automatisk fortere når man hører på trance/techno,og blir mer ukonsentrert :shock:

 #16428  av chris
 
jostein skrev:om bilen går fortere er vel heller tvilsomt men...

det er faktisk bevist at man kjører automatisk fortere når man hører på trance/techno,og blir mer ukonsentrert :shock:
Jeg blir ukonsentert om jeg ikke hører musikk jeg :P

 #16438  av erling
 
jostein skrev: det er faktisk bevist at man kjører automatisk fortere når man hører på trance/techno,og blir mer ukonsentrert :shock:
Blir litt rebelsk av meg når jeg hører slik støy.. Sikker fordi det ikke er min musikkstil.. :wink: Så da stemmer det jo bra med "ukonsentrert" da.. :D

 #16456  av Mr2 Mk2
 
chris skrev:Jeg blir ukonsentert om jeg ikke hører musikk jeg :P
enig :wink: men til tider er det deilig å bare høre PURE motorlyd :D

 #16464  av CelicaGT
 
Deilig når når motoren nærmer seg 7200 og du flekker ein pakkisføner som har prøvd seg (bmw cab) :D :D :twisted: :twisted:

 #16470  av chris
 
jostein skrev:
chris skrev:Jeg blir ukonsentert om jeg ikke hører musikk jeg :P
enig :wink: men til tider er det deilig å bare høre PURE motorlyd :D
Jeg bruker for øvrig å skru ned eller av musikken om jeg skal kjøre hardt, for jeg elsker å høre motorlyden (som ble så rå etter at jeg monterte apexi luftfilter i vinter). 8) Kanskje sette vinduet litt på gløtt også :twisted:
Samtidig synes jeg det er en fordel å høre turtallet for å få best mulig utnytte av girene. Når det skal gå fort på svingete veier hører jeg på turtallet hvor fort det går, i stedet for å se på speedometeret, og på den måten vurderer farta inn mot svingene.