TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • toyota høytalere?

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #15814  av Knutis
 
Var på bilradioen her forleden og fikk tips om originale toyota høytalere som du plasserer i døren rett ved siden av speilene..
Noen som vet hvor du får kjøpt slike?

 #15816  av MRQuoc
 
rett ved siden av speilet.. ute da? :shock:
neida.. :wink: , har ikke vært borti det enda
... :)

 #15821  av Knutis
 
ute :shock: ..
Neida rett innnenfor.

 #15827  av CelicaTurbo
 
hvilken bil?

 #15831  av Knutis
 
91 celica 2.0 gli

 #15833  av @lpher
 
Knutis skrev:91 celica 2.0 gli
Der er du ja ;-)

Speilhus-dekslene er en original Toyota del som i ditt tilfelle fåes hos nærmeste Hell Bil...for en hundrelapp eller to ;-)

..og du kan selvfølgelig plassere hvilke diskanter som helst der...MEN helst ikke originale Toyota høytalere....no good...if you ask me ;-)

Du får kjøpe dekslene, så kan du komme innom meg, så skal jeg fortelle deg hva du bør ha ;-) (*alpher gnikker hender*) 8)

@lpher

 #15841  av CelicaTurbo
 
åh, han har ikke diskanter oppe ved speilene men kan bruke dekslene fra to Celicaer hvor dette var orginalt ja? :) Det er ihvertfall en enkel og grei løsning :)

 #15845  av Knutis
 
Høres greit ut. Kommer innom når lønna kommer sånn circka om en måned :roll: ...

 #15848  av @lpher
 
CelicaTurbo skrev:åh, han har ikke diskanter oppe ved speilene men kan bruke dekslene fra to Celicaer hvor dette var orginalt ja? :) Det er ihvertfall en enkel og grei løsning :)
Yupp....og uansett om du vil ha ordentlig værsting anlegg eller 'bare' litt go' lyd...så er faktisk den diskantplasseringa der perfect ;-)

@lpher

 #16170  av Knutis
 
Jaja blir ikke anlegg med det første. For i går ville noen prøvesitte celicaen samt "låne" solbrillene og genseren min. (cd-spilleren ville de ikke ha) :shock: .
Blir nok alarm istedenfor ja slik at jeg slipper å plukke opp mere glassbrått :cry:

 #16172  av tbergstad
 
Aargh.. Kjedelig når sånt skjer. Hadde besøk i sommer jeg og. Men det var i leiligheta(glemte å låse døra) De gikk inn mens jeg sov og tok litt her og der.. Så tok de bilnøklene, gikk ut, låste opp bilen, rappa cd spiller,forsterker og sub.. Låste bilen igjen, gikk inn med nøklene og dro. Du kan si jeg skjønte lite når jeg våknet.. :shock:

 #16180  av @lpher
 
Knutis skrev:Jaja blir ikke anlegg med det første. For i går ville noen prøvesitte celicaen samt "låne" solbrillene og genseren min. (cd-spilleren ville de ikke ha) :shock: .
Blir nok alarm istedenfor ja slik at jeg slipper å plukke opp mere glassbrått :cry:
Kjipt når sånt hender....alarm hadde vært førstepri hos meg også om jeg hadde vært i dine sko...


@lpher

 #16194  av erling
 
tbergstad skrev:Aargh.. Kjedelig når sånt skjer. Hadde besøk i sommer jeg og. Men det var i leiligheta(glemte å låse døra) De gikk inn mens jeg sov og tok litt her og der.. Så tok de bilnøklene, gikk ut, låste opp bilen, rappa cd spiller,forsterker og sub.. Låste bilen igjen, gikk inn med nøklene og dro. Du kan si jeg skjønte lite når jeg våknet.. :shock:
Dæven.. :shock: Da er de husvarme! Utrolig kjedlige greier. :?

 #16199  av CelicaTurbo
 
usj, det der er kjipt :?

 #16214  av Mr2 Mk2
 
hehe vi har originale toyota diskanter plassert der du nevner,syns det fungerer supert jeg...