TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Hva??(Bilstereo-kopling)

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

 #16310  av @lpher
 
jostein skrev:Det er en "ordentlig" spiller,Panasonic av et slag digger den jeg.Tror jeg skal ha dne i min når jeg får bil,med mindre jeg kjøper ny da.Den har flipfront og blått display,men godt mulig jeg kjøper en ny en litt mer fancy..
Joda...jeg mente det vel egentlig litt mer ironisk enn jeg klarte å få frem...
;-)



@lpher

 #16349  av chris
 
Pioneer er tingen ;) (når det gjelder cdspillere i hvert fall)

Forresten @lpher, ang dimming. Tror ikke jeg har nevnt det før, men etter at anlegget ble montert i bilen min, er dimme-muligheten forsvunnet fra de bryterne som har med luftstyring å gjøre. Du vet, når man dimmer lyset i speedometeret og sånn, så skjer det ikkeno med lyset som er på luftstyringsbryterne.. men samma det, er ikke så viktig. Dimmer aldri dash-lysene uansett, siden de er såpass svake fra før av.

 #16396  av @lpher
 
chris skrev:Pioneer er tingen ;) (når det gjelder cdspillere i hvert fall)

Forresten @lpher, ang dimming. Tror ikke jeg har nevnt det før, men etter at anlegget ble montert i bilen min, er dimme-muligheten forsvunnet fra de bryterne som har med luftstyring å gjøre. Du vet, når man dimmer lyset i speedometeret og sånn, så skjer det ikkeno med lyset som er på luftstyringsbryterne.. men samma det, er ikke så viktig. Dimmer aldri dash-lysene uansett, siden de er såpass svake fra før av.
Wierd...vi er jo ikke borti de kablene da...men du får poppe innom en dag, så vi får sett på det da ;-)


@lpher

 #16427  av chris
 
@lpher skrev:
chris skrev:Pioneer er tingen ;) (når det gjelder cdspillere i hvert fall)

Forresten @lpher, ang dimming. Tror ikke jeg har nevnt det før, men etter at anlegget ble montert i bilen min, er dimme-muligheten forsvunnet fra de bryterne som har med luftstyring å gjøre. Du vet, når man dimmer lyset i speedometeret og sånn, så skjer det ikkeno med lyset som er på luftstyringsbryterne.. men samma det, er ikke så viktig. Dimmer aldri dash-lysene uansett, siden de er såpass svake fra før av.
Wierd...vi er jo ikke borti de kablene da...men du får poppe innom en dag, så vi får sett på det da ;-)


@lpher
Jeg skal poppe innom ja, men vi skal få justert de delefilterne vi, drit i dimming av dashlys.. dimmer de aldri likevel :D