TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • JBL?

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

 #24547  av larsst185
 
Burde vel kansje ha holdt dette for meg selv, men ga meg ikke helt på det at de jbl ene burde spille bedre.syntes også det var litt rart at når jeg fada over slik at bare en av dem spilte så ble lyden mye bedre.gjett hva jeg hadde gjordt feil :?: Har litt med at fargekodinga på toyota til tider er fullstendig helt borti ræva :!: :oops:

 #24565  av bose
 
La meg gjette.Du kobla den ene i motfase

 #24566  av larsst185
 
Thats right :lol:

 #24578  av @lpher
 
Nothing to be ashamed of det da ;-)

Har stadig vekk noen innom...som klager på at det er ræva dårlig lyd i anlegget jeg har solgt dem...LOL ;-)

Bare for å innse at de fks har koblet en høytaler utav fase ;-)
...eller har så dårlig jord at forsterkern går i protection på første bassslaget ;-)

@lpher

 #24684  av bose
 
Har gjort det før jeg oxo.Er veldig fort gjort. Alpher. Er litt inntresert i en RF Punch 8". Den er prise til 750,- hos dere.Kan jeg få den til no bedre pris?

 #24693  av @lpher
 
bose skrev:Har gjort det før jeg oxo.Er veldig fort gjort. Alpher. Er litt inntresert i en RF Punch 8". Den er prise til 750,- hos dere.Kan jeg få den til no bedre pris?
But, off course ;-)

Seriously...jeg burde vel egentlig gjort deg den tjenesten å anbefale deg å vurdere HE 8" istedet....da disse tåler MYYYE mere ;-) ..men det kommer jo litt ann på hvilken forsterker du skal bruke også da? ;-)

@lpher

 #24699  av chris
 
@lpher skrev:
bose skrev:Har gjort det før jeg oxo.Er veldig fort gjort. Alpher. Er litt inntresert i en RF Punch 8". Den er prise til 750,- hos dere.Kan jeg få den til no bedre pris?
But, off course ;-)

Seriously...jeg burde vel egentlig gjort deg den tjenesten å anbefale deg å vurdere HE 8" istedet....da disse tåler MYYYE mere ;-) ..men det kommer jo litt ann på hvilken forsterker du skal bruke også da? ;-)

@lpher
Jeg har HE, 10" riktignok. det er absolutt å anbefale ;)

 #24701  av bose
 
eh.jeg har en Blaupunkt GTA 4100 (lol) brokobla gir den 160W RMS ved 4ohm

 #24705  av @lpher
 
bose skrev:eh.jeg har en Blaupunkt GTA 4100 (lol) brokobla gir den 160W RMS ved 4ohm

Hmm...PM sendt ;-)

@lpher