TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nytt anlegg

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #29625  av Mr2 Mk2
 
fikk anlegget mitt idag :D fra @lpher :D Ny spiller fikk jeg forrige uke av fattn..
Gleder meg til å få montert det,satser på det blir idag.Vil bare si Thanks til Alf som har fikset det hele,og en aldri så liten takk til GooseVVTi for svar på noen spørsmål :wink:
Vedlegg
0041.JPG
0041.JPG (75.36 kiB) Vist 5107 ganger
0021.JPG
0021.JPG (62.86 kiB) Vist 5107 ganger
0011.JPG
0011.JPG (85.69 kiB) Vist 5107 ganger

 #29635  av CelicaTurbo
 
så bra ut det der, hvor store er høytalerne da?

 #29645  av Mr2 Mk2
 
CelicaTurbo skrev:så bra ut det der, hvor store er høytalerne da?
4" i dashen og de andre er 8"...Har satt på plass 4" erne og de passet nesten rett i.8" erne er bak setene men har ikke kasse enda.. :(
Men lyden var glimrende men nå er ikke forsterkern kopla til enda da.Må si 4"erne overrasket positivt,syns nesten jeg hørte et lite dunk fra dem :wink:

 #29648  av @lpher
 
Jostein skrev:
CelicaTurbo skrev:så bra ut det der, hvor store er høytalerne da?
4" i dashen og de andre er 8"...Har satt på plass 4" erne og de passet nesten rett i.8" erne er bak setene men har ikke kasse enda.. :(
Men lyden var glimrende men nå er ikke forsterkern kopla til enda da.Må si 4"erne overrasket positivt,syns nesten jeg hørte et lite dunk fra dem :wink:
LOL :D Joda...Lightning Audio 4" høytalerne er faktisk ganske så villig de... :) Den kan nok også skyldes at plasseringa er ganske bra...
Husker ikke helt åssen det ser ut under der jeg....er det helt åpent eller
er det en eller annen form for kasser der...slik som på ST18x Celican?

@lpher

 #29660  av MRQuoc
 
8) herlig jostein .. ser at du ikke har bøter å betale .. får la Alf løpe litt i butikken sin snart når min økonomi velter over til + igjen
Ã¥

 #29665  av chris
 
MRQ skrev:8) herlig jostein .. ser at du ikke har bøter å betale .. får la Alf løpe litt i butikken sin snart når min økonomi velter over til + igjen
Ã¥
Nå ja.. han løper ikke mer enn han må.. :mrgreen:

 #29717  av Mr2 Mk2
 
MRQ skrev:8) herlig jostein .. ser at du ikke har bøter å betale .. får la Alf løpe litt i butikken sin snart når min økonomi velter over til + igjen
Ã¥
hehe you do that :wink: ingen fare for at jeg havner i pluss de nermeste årene :?

Idag var alt på plass og lyden ble DIGG! 8) men det summer noe jævligt fra anlegget nå,for dårlig jording eller?

 #29772  av @lpher
 
chris skrev:
MRQ skrev:8) herlig jostein .. ser at du ikke har bøter å betale .. får la Alf løpe litt i butikken sin snart når min økonomi velter over til + igjen
Ã¥
Nå ja.. han løper ikke mer enn han må.. :mrgreen:
LOL :D

Insimierer du at jeg er fysikk som ikke er egnet for løping?!! ;-)

@lpher

 #29774  av @lpher
 
Jostein skrev:
MRQ skrev:8) herlig jostein .. ser at du ikke har bøter å betale .. får la Alf løpe litt i butikken sin snart når min økonomi velter over til + igjen
Ã¥
Idag var alt på plass og lyden ble DIGG! 8) men det summer noe jævligt fra anlegget nå,for dårlig jording eller?
Summer? hmm....kan du beskrive det noe bedre? Summer det like mye hele tia?

@lpher

 #29776  av chris
 
@lpher skrev:
chris skrev:
MRQ skrev:8) herlig jostein .. ser at du ikke har bøter å betale .. får la Alf løpe litt i butikken sin snart når min økonomi velter over til + igjen
Ã¥
Nå ja.. han løper ikke mer enn han må.. :mrgreen:
LOL :D

Insimierer du at jeg er fysikk som ikke er egnet for løping?!! ;-)

@lpher
Sa ingenting jeg :D

 #29836  av Mr2 Mk2
 
@lpher skrev:
Jostein skrev:
MRQ skrev:8) herlig jostein .. ser at du ikke har bøter å betale .. får la Alf løpe litt i butikken sin snart når min økonomi velter over til + igjen
Ã¥
Idag var alt på plass og lyden ble DIGG! 8) men det summer noe jævligt fra anlegget nå,for dårlig jording eller?
Summer? hmm....kan du beskrive det noe bedre? Summer det like mye hele tia?

@lpher
Det er sånn summing :roll: hehe,jo mer jeg gir gass jo høyere blir den,om jeg trykker inn clutch`en forsvinner den.Så det er vel noe i forbindelse med dynamo etc?Vet at Amund her har/hadde akkurat samme lyden bare at lavere.

 #29845  av @lpher
 
Jostein skrev:
@lpher skrev:
Jostein skrev: Idag var alt på plass og lyden ble DIGG! 8) men det summer noe jævligt fra anlegget nå,for dårlig jording eller?
Summer? hmm....kan du beskrive det noe bedre? Summer det like mye hele tia?

@lpher
Det er sånn summing :roll: hehe,jo mer jeg gir gass jo høyere blir den,om jeg trykker inn clutch`en forsvinner den.Så det er vel noe i forbindelse med dynamo etc?Vet at Amund her har/hadde akkurat samme lyden bare at lavere.
Ahh...det er dynamostøy du har ja....ikke bra ;-)
Jord'e forsterkeren på samma sted som spilleren...så er sjangsene store for at lyden blir borte... ;-)

@lpher

 #29849  av sindrejl
 
jeg har hylelyd i bilen fra anlegget.. men det forsvinner aldri :) sikkert fordi jeg er så steike dum å legge strømmen til forsterkeren sammen med høyttalerkablene :D

 #29860  av @lpher
 
sindrejl skrev:jeg har hylelyd i bilen fra anlegget.. men det forsvinner aldri :) sikkert fordi jeg er så steike dum å legge strømmen til forsterkeren sammen med høyttalerkablene :D
Ikke nødvendigvis...kan være så mangt....pop innom en tur når det passer så jeg får høre lyden en gang da? :-)

@lpher