TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nytt anlegg

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

 #29866  av chris
 
Hos meg er all støy borte nå. Kort tid etter montering måtte forsterkeren løftes lenger opp fra den elektriske servomotoren.. og sist jeg var hos @lpher & co, fiksa de ny jording.. og da ble det helt støyfritt ;)

 #29878  av sindrejl
 
@lpher skrev:
sindrejl skrev:jeg har hylelyd i bilen fra anlegget.. men det forsvinner aldri :) sikkert fordi jeg er så steike dum å legge strømmen til forsterkeren sammen med høyttalerkablene :D
Ikke nødvendigvis...kan være så mangt....pop innom en tur når det passer så jeg får høre lyden en gang da? :-)

@lpher
ganske så sikker for når jeg røsker ut subben så forsvinner lyden ;) kommer vel en tur i neste mnd for da har jeg cash ;) (ja vi snakker sub kjøp) :D

 #29962  av @lpher
 
sindrejl skrev: ganske så sikker for når jeg røsker ut subben så forsvinner lyden ;)
Eh? ...tja....si det du ;-)
sindrejl skrev: kommer vel en tur i neste mnd for da har jeg cash ;) (ja vi snakker sub kjøp) :D
Gi meg et lite hint om hva du vil ha da...så kan jeg begynne å lete etter ordentlige tilbud ;-)

@lpher

 #30072  av saus
 
Takk for samtale på telefon idag cipher. Håper du får sendt delen så fort som mulig. Jeg lurer også på en ting, istedet for å klippe opp hele harnesset i mr2'en min for å koble til ny DIN plugg. Finnes det ikke en konverter ifra Panasonic (toyota anlegg) til min fine nye Pioneer spiller?

Hadde gjort livet mye enklere..

 #30103  av @lpher
 
saus skrev:Takk for samtale på telefon idag cipher. Håper du får sendt delen så fort som mulig. Jeg lurer også på en ting, istedet for å klippe opp hele harnesset i mr2'en min for å koble til ny DIN plugg. Finnes det ikke en konverter ifra Panasonic (toyota anlegg) til min fine nye Pioneer spiller?

Hadde gjort livet mye enklere..
Kjapp.kjapt:

I alle spillere som er solgt i europa de siste 8-10 år sitter det en ISO kontakt.

Det vi som oftest selger med er en "Toyota til ISO" overgang....men denne fungerer bare på 'vanlige' anlegg...altså ikke om du har original forsterker/sub etc.

@lpher

 #30736  av Mr2 Mk2
 
Snekret en ny plate som jeg festa høytalerne i..Bare en foreløpig,skal lage nr2 senere idag :wink:
Vedlegg
ehhm kremt *himle*
ehhm kremt *himle*
rot1.JPG (81.41 kiB) Vist 4262 ganger
Kasse11.JPG
Kasse11.JPG (92.52 kiB) Vist 4262 ganger
Kasse1.JPG
Kasse1.JPG (106.34 kiB) Vist 4262 ganger

 #30737  av Mr2 Mk2
 
vet ikke hvor jeg skal plassere den...
Vedlegg
spiller1.JPG
spiller1.JPG (66.59 kiB) Vist 4261 ganger
forsterker1.JPG
forsterker1.JPG (64.42 kiB) Vist 4261 ganger

 #30741  av chris
 
Du bruker ikke for mye penger på kabling, ser jeg? ;)

 #30772  av Mr2 Mk2
 
chris skrev:Du bruker ikke for mye penger på kabling, ser jeg? ;)
Ohh shut up :wink: Er en god del skjøter også som du ikke ser :lol: