TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Anlegg i mr2 mk2

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo

 #30646  av hovik
 
12" under panseret burde gå bra, men spørs åssen det er lydmessig

 #30649  av chris
 
hovik skrev:12" under panseret burde gå bra, men spørs åssen det er lydmessig
Tror det ville vært helt fatalt.....
 #30678  av erling
 
chris skrev: En stk 8" hadde blitt for lite til meg. En stk 10" i hver korsrygg, det er akkurat passe :)
Jeg må høre lyden til våren. :)
hovik skrev:12" under panseret burde gå bra, men spørs åssen det er lydmessig
Det ville vært en grei måte å frakte den hjem fra butikken ihvertfall. Også tar man den ut derfra når man skal koble den til noe. :mrgreen:

 #30700  av angrykid
 
Da tror jeg nok jeg blir å gå for de 8"'erne jeg har liggende.. har dere noen ferdigsnekra kasser til denne modellen, alpher? Jeg regner i grunnen med det :-D

men må nok avvente til jeg får svar på lånesøknaden min før jeg kan begynne å hive meg til her :-D

 #30701  av @lpher
 
angrykid skrev:Da tror jeg nok jeg blir å gå for de 8"'erne jeg har liggende.. har dere noen ferdigsnekra kasser til denne modellen, alpher? Jeg regner i grunnen med det :-D

men må nok avvente til jeg får svar på lånesøknaden min før jeg kan begynne å hive meg til her :-D
Vi bygger kun kasser etter behov... :D

@lpher

 #30717  av angrykid
 
@lpher skrev:
angrykid skrev:Da tror jeg nok jeg blir å gå for de 8"'erne jeg har liggende.. har dere noen ferdigsnekra kasser til denne modellen, alpher? Jeg regner i grunnen med det :-D

men må nok avvente til jeg får svar på lånesøknaden min før jeg kan begynne å hive meg til her :-D
Vi bygger kun kasser etter behov... :D

@lpher
Er det da mulig å snike til seg målene, da jeg har tilgang til alt av utstyr selv og materiale selv? :-D Ikke det at jeg skal ta fra dere levebrødet deres, men det blir fort noen kroner ekstra om jeg skal få andre til å gjøre samme jobben som jeg selv klarer å utføre :)

 #30721  av @lpher
 
angrykid skrev: Er det da mulig å snike til seg målene, da jeg har tilgang til alt av utstyr selv og materiale selv? :-D
Ikke no problem..målene på slike kasser står vel i flere tråder her inne ;-)
Uten at jeg husker på i hvilke tråder...sånn på stående fot :-)

Er helt enig angående kasser....frakt på slike ting er ille...så det vil nok lønne seg å bygge selv om man har mulighet til det :-)
angrykid skrev: Ikke det at jeg skal ta fra dere levebrødet deres, men det blir fort noen kroner ekstra om jeg skal få andre til å gjøre samme jobben som jeg selv klarer å utføre :)
Nei...må ikke tenkt på det nei... ;-) Jeg prøver bare å hjelpe til her...fordi jeg har muligheten til det...ikke fordi jeg forsøker å bli rik av det :mrgreen: (hmmm..rik?...kanskje det hadde vært noe det! :mrgreen: ) Menne....takker for omtanken :)

@lpher

 #30729  av Mr2 Mk2
 
Spør ikke meg hva det stetoskopet gjør der...
Vedlegg
stereo11.jpg
stereo11.jpg (50.92 kiB) Vist 5280 ganger
stereo1.jpg
stereo1.jpg (87.39 kiB) Vist 5279 ganger

 #30730  av hovik
 
Jostein skrev:Spør ikke meg hva det stetoskopet gjør der...
Skal sikkert brukes til å sjekke den mentale tilstanden til han som har gjort installasjonen. Subbern mellom setene må være j... i veien under kjøring.

 #30745  av Christian
 
Det var ikke pent nei :shock: Lurer på hvordan tankegangen har vært der...?

 #30746  av chris
 
Christian skrev:Det var ikke pent nei :shock: Lurer på hvordan tankegangen har vært der...?
Tror det er mer mangel på tankegang...

 #30747  av angrykid
 
Det der var jaggu fært, ass :-( kan umulig være noe godt å få bass midt inni øret heller. :-(

Nei, da blir jeg heller å bygge bak setene, ja.. så får jeg bli enig med meg selv hvordan jeg skal gjøre det. :D

 #30752  av @lpher
 
Ser ut som om Velocity subben er holdt opp av en handsfree høytaler eller no... :-)


@lpher

 #30811  av Erlend
 
SÃ¥ tragisk!