TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Antenne

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #30607  av Replik
 
Skal kvitte med med pre 94 spoiler og sideburns på MR2'en. Hadde i utgangspunktet tenkt til å kjøpe en 94+ antenne, men tenkte tanken å sveise igjen hulllet med samme jeg var igang..

Spørsmålet:

Finnes andre typer antenner.. f.eks. en som kan legges i a-stolpen, klistres på ruta eller lignende? og er de isåfall noe tess?.. noen erfaringer?
 #30617  av @lpher
 
Replik skrev: Skal kvitte med med pre 94 spoiler og sideburns på MR2'en. Hadde i utgangspunktet tenkt til å kjøpe en 94+ antenne, men tenkte tanken å sveise igjen hulllet med samme jeg var igang..
Er ikke sikker på om jeg kjenner til 94+ entenneplasseringa....
Replik skrev:
Spørsmålet:
Finnes andre typer antenner.. f.eks. en som kan legges i a-stolpen, klistres på ruta eller lignende? og er de isåfall noe tess?.. noen erfaringer?
Det vil nok bli et aldri så lite kompromiss ja...om du vil ha best mulig radiomottak blir det lengst mulig fast antenne...ikke el. antenne engang... ;-)

For looks? Riv av dritn ;-)

@lpher

 #30619  av Replik
 
94+ antenneplassering er lik, den er bare litt annen utforming siden det ikke er spoilerbit der .. lavere..

 #30624  av erling
 
Markus har senka den gamle antenna så den passer med skjermen. Se på hjemmesiden hans. Tror det var en smørbrødliste der. :)

EDIT: Link....

 #30628  av Replik
 
Da har jeg en unnskyldning til å kjøpe med Dremel :) Takker.. hadde sett den før men innbilte med at det ikke var en el. antenne..

 #30631  av Christian
 
Dremmel er så genialt, ingenting er trygt med den og en flexiwire i nærheten :) Ikke hos meg i alle fall :roll: