TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • høytalere i t20 gt4

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #290564  av ivers
 
lurer på hvor store høytalere det er plass til i original braketten i dørene og baki st205 (t20 gt4)? 8" eller 6,5"?
 #290668  av @lpher
 
Det er ikke plass til all veden i dybde..så det er nok 17cm som gjelder...MEN...do me a favour..ligg unna TSA serien til Pioneer...den er IKKE verdt pengene ;)

Send meg en mail på alf @ bilstereo.no så skal jeg se om jeg ikke kan få til en bra pris på noe som er bedre ;) Foresten..skal du drive høytalerne med spilleren eller en esktern forsterker?
 #290672  av ivers
 
@lpher skrev:Det er ikke plass til all veden i dybde..så det er nok 17cm som gjelder...MEN...do me a favour..ligg unna TSA serien til Pioneer...den er IKKE verdt pengene ;)

Send meg en mail på alf @ bilstereo.no så skal jeg se om jeg ikke kan få til en bra pris på noe som er bedre ;) Foresten..skal du drive høytalerne med spilleren eller en esktern forsterker?
ok. jeg er ute etter noe med litt trøkk i, og kun en enhet (ikke ekstern diskant). tenkte å drive de med spilleren. tror det er Sony CDX-GT44IP jeg har, eller så er det den forige utgaven av den (kjøpte den i 2006). kan sende mail. men har eventuelt mulighet til å stikke innom i morgen, hvis du er på arbeid da?
 #290708  av @lpher
 
ivers skrev:
@lpher skrev:Det er ikke plass til all veden i dybde..så det er nok 17cm som gjelder...MEN...do me a favour..ligg unna TSA serien til Pioneer...den er IKKE verdt pengene ;)

Send meg en mail på alf @ bilstereo.no så skal jeg se om jeg ikke kan få til en bra pris på noe som er bedre ;) Foresten..skal du drive høytalerne med spilleren eller en esktern forsterker?
ok. jeg er ute etter noe med litt trøkk i, og kun en enhet (ikke ekstern diskant). tenkte å drive de med spilleren. tror det er Sony CDX-GT44IP jeg har, eller så er det den forige utgaven av den (kjøpte den i 2006). kan sende mail. men har eventuelt mulighet til å stikke innom i morgen, hvis du er på arbeid da?
Ahh...så ikke at du hører til i trlønderhoedstaden før nå jeg :D Jeg er nok ikke på jobb idag..men spørr etter Christian..så ordner han pris til deg...MEN....jeg vil seriøst anbefale deg å revurdere å køpe med separat diskant...
 #290732  av ivers
 
jeg var ikke innom i dag. Men sender deg en mail, så kan du komme med de beste alternativene, både med og uten separat diskant.
 #290826  av @lpher
 
ivers skrev:jeg var ikke innom i dag. Men sender deg en mail, så kan du komme med de beste alternativene, både med og uten separat diskant.

Shure thing...