TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Spiller til 1000kr?

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #293656  av Lørnings
 
Jeg trenger en billig, ålreit cd spiller til rundt 1000-1300kr.

Har sett litt på kenwood og pioneer. Må spille mp3. Noen som har noen gode tips/innvendinger?
 #293659  av Lørnings
 
Husker du om det er RCA/linjeutgang på den?
 #293663  av Fred
 
Blaupunkt har no kampamje greier nå med spiller og 4 høytalere til 1299 veiledende mener jeg. Nå husker jeg ikke fra hvem forhandler det var da men. Kan sjekke det.
 #293666  av Lørnings
 
Fred skrev:Blaupunkt har no kampamje greier nå med spiller og 4 høytalere til 1299 veiledende mener jeg. Nå husker jeg ikke fra hvem forhandler det var da men. Kan sjekke det.
Jepp, men jeg trenger egentlig bare spiller, med mp3, og rca utgang :D

Hvor i Ørje holder du til forresten?Har hytte ved Otteid! :wink:
 #293669  av Fred
 
Litt OT er bra! Bor litt i utkanten av sentrum, kvarter å gå, vestsiden av slusene. Har båt på Østre Otteid, så er mye der..
 #293672  av Lørnings
 
Hytta mi ligger helt nede ved enden av vannet, mot brua, på odden før! :wink: We like OT :D
 #293674  av Fred
 
Da er du ved Aremarksjøen du da hvis jeg skjønner deg riktig. Har båten i Stora Lee jeg.
 #293689  av chris
 
Lørnings skrev:Jeg trenger en billig, ålreit cd spiller til rundt 1000-1300kr.

Har sett litt på kenwood og pioneer. Må spille mp3. Noen som har noen gode tips/innvendinger?
http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 er mitt tips
 #293706  av ArildM
 
1 x RCA utgang på den JVC spilleren. Samt at den har USB i front, megakjekk feature synes nå jeg da :)
 #293790  av Lørnings
 
Jeg har hatt JVC før og var jo egentlig fornøyd med den! :wink:

Hva med Alpine, har de noe i det segmentet? De skal jo visstnok ha best lyd, men de ser jo så dølle ut! :P
 #294296  av @lpher
 
Blaupunkt's spillere er dessverre ikke kompatible med Toyota's metode for infestning av spillere (spilleren festes med metalbraketter som skrues i side av spilleren)....til info.
 #294298  av @lpher
 
Lørnings skrev:Hva med Alpine, har de noe i det segmentet?
Nope
Lørnings skrev: De skal jo visstnok ha best lyd,
Mja...nå er det velsig subjectivt hva som oppfattest som god lyd da...men du vil ikke gå galt med en Alpine nei...til og med i denne prisklassen ;)
Lørnings skrev: men de ser jo så dølle ut! :P
Yepp...ihvertfall de rimeligste...
 #294305  av Lørnings
 
Det ble pioneer spiller hos Chris!=) DEH-3000 :D
 #294398  av lexusmann
 
Vil anbefale å få med fjernkontroll også...syns det er best under kjøring..men, smak og behag... :wink: