TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Problemer med forsterker. bare 2 av 4 kanaler virker...

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #298405  av FireWalk
 
Har en Rockford Fosgate Punch 301M 900 watts 4 kanals forsterker. Jeg kjørte denne brokoblet som 2 kanals forsterker, altså 2 og 2 kanaler brokoblet i 150 watt til å drive frontsettet. Alt funket fint. Parkerte bilen, lot den stå 2 dager og når jeg skulle kjøre neste gang så var det helt dødt på høyre siden i bilen. Fant ut at det ikke er noe som helst guffe i kanalene på høyre siden.. de 2 kanalene på venstre siden funker, men ikke høyre.

Ikke er det noen utvendig sikring på denne forsterkeren heller.. Så hva kan ha skjedd? er det noen måte å få fikset den på eller er det bare å kaste den nå? :(

Bilde
 #299499  av chris
 
FireWalk skrev:Har en Rockford Fosgate Punch 301M 900 watts 4 kanals forsterker. Jeg kjørte denne brokoblet som 2 kanals forsterker, altså 2 og 2 kanaler brokoblet i 150 watt til å drive frontsettet. Alt funket fint. Parkerte bilen, lot den stå 2 dager og når jeg skulle kjøre neste gang så var det helt dødt på høyre siden i bilen. Fant ut at det ikke er noe som helst guffe i kanalene på høyre siden.. de 2 kanalene på venstre siden funker, men ikke høyre.

Ikke er det noen utvendig sikring på denne forsterkeren heller.. Så hva kan ha skjedd? er det noen måte å få fikset den på eller er det bare å kaste den nå? :(

Bilde
Sjekk at det ikke er brudd i en signalkabel, eller at det ikke er en signalkabel som har ramlet ut. Forsøk å koble motsatt f.eks. Hvis ikke må den repareres, eller erstattes.